Thursday, September 06, 2007

嘈!

晴.26C

隔壁兩個位是讓被撤到後防地區的IT人來做support時坐的.他們有roster,因此每個月都會換人.

好慘呀!!!為甚麼他們講話那麼XYZQ@#$%^&*!的大聲?!他們不知道旁邊的人也會聽到他們講話嗎?他們不知道旁邊的人其實不想知道他們在講甚麼嗎?!

剛剛上兩個月來了個八婆,從早到晚一有時間就四圍打電話去吐槽講是非.聽得多,連自己也覺得八婆起來.

這個月來了個巫婆笑聲女人.其實他人很好,可是...講電話時,可否將音量降低一下?還有那巫婆般的哇哈哈哈哈哈~~~~高16度笑聲.天,我耳朵塞著在聽周董陳老師的演唱會,還是能聽到他的話和笑.

我快要瘋了.

2 comments:

  1. 我個度有個"0靚", 佢老闆唔係度, 佢就鬆毛鬆翼, 講野好大聲. 電話鈴聲又好大聲. 仲試過係office hour開住聲睇youtube (死未?) 我個日嬲都震, 我講公事電話聽唔到對方講咩. 我忍唔住暗地裡同佢老闆講. 佢老闆(老油條黎) 見我行過, 就係我面前話佢, 呢, 佢話你好嘈喎. 嬲都我震.

    ReplyDelete
  2. 嘩,紫熊,你好慘呀!!!唔好嬲...呵翻你喇!

    那老油條簡直是賤!

    有那樣的老闆,難怪有那樣的下屬啦.

    ReplyDelete