Saturday, March 31, 2007

來了!

好熱好熱.25C[圖片劫自官方網站]

我知道我很背,到現在還為三色台要播《白色巨塔》而歡呼.因為我孤寒嘛,我知道免費電視還是會播的.所以我就一直等.(其實不看也沒關係啦.)

終於讓我等到了.剛才在廣告時段一看到言承旭出現就知道要播了.

天!姑勿論他在公仔箱外是有多娘娘腔,在箱子裏他還是超帥的![我又要開始暈了...]依情況來看,大概他下個月可能就會來宣傳,到時該又會掀起一陣狂風吧.

4月21日.鎖定三色台.

8 comments:

  1. 不說真不知道呢!好,這個可以看。

    ReplyDelete
  2. 嘩,懶媽,少有這麼晚呢.週末過得怎樣?

    對呀,我也是昨晚才看到的.很期待呢.

    ReplyDelete
  3. When this first came out, I still couldn't get his image in Meteor Garden out, so this doesn't look very tempting.

    But now, I wanna see this! =)

    ReplyDelete
  4. the hair is still very MG though.

    don't you think it's amazing that he's kept his hairstyle (or on a v similar front) for the past 5 years and still looking good??? @_@

    ReplyDelete
  5. "好熱好熱.25C"

    今晚開始番風喇! 另, 呢幾 day 都得14, 15度左右~ Happy?

    ReplyDelete
  6. happy~
    但至弊落大雨哩!

    ReplyDelete
  7. 我都想睇呀,係一套連續劇還是一集完呢?

    ReplyDelete
  8. 是一套的電視劇.聽說有40+集.其實已經出了影碟啦.妳上次去Shenzhen時可能沒注意吧...

    ReplyDelete