Tuesday, March 13, 2007

樂極忘形

天亮了一點.21C

一想到放假,我高興到連甚麼時候開學都忘了.

上禮拜在渾噩間跟旅行社定了行程,因為一心一意要便宜的機票和長一點的假期,完全忘了在月底那該死的考試後隔一天便要開始春季下學期!我還多拿了年假呢!!!還要是昨晚跟聊起來才被她提醒了...!

於是乎,今早一回到公司就把那科drop了.

看,又一證明我有多愛我唸的書.才新年而已呀,就這麼懶散.糟了糟了...

4 comments:

  1. "於是乎,今早一回到公司就把那科drop了"

    嘩哈....好誇張!不過我估我會做同一個選擇!:P

    ReplyDelete
  2. 算啦! 去玩啦! 我也就快放長假了.

    ReplyDelete
  3. carrie: wahaha... give me 5 :)
    actually i forgot to mention, the apr class was really condensed and missing 3 classes means i'm missing 1/4 of the whole course. might as well drop it la. hehe..

    vicky: yeah!!! where are you going this time?

    ReplyDelete
  4. No money, stay in HK! Mostly at my home, free of charge!

    ReplyDelete