Saturday, October 13, 2007

K教授金句

煙霞.驟雨.25C

實在受不了了!!!那個白痴教授上課盡解釋那些我們都懂的東西.真正是新的或我們不明白的,問他他卻語焉不詳.過了下課時間三十分鐘都在解釋無關痛癢的事.我不介意留下,可是我今天約了人,時間緊湊,不容這樣拖著.更可況講的都是沒建設性的?還是PY同學有吉士.K教授最後問大家有甚麼問題,PY同學居然指著課室牆上的掛鐘!

真的不是我不尊師重道,(今天原來是孔子誕,何解有如斯重大慶典卻事先完全沒有宣傳或公佈??)可是真的很受不了.原本對這科充滿期待和熱誠,現在完全比南極的冰川還要冷.

之前講過,被我討厭的人,連帶他所有行為舉動都會被我強烈厭惡.K教授的金句完全屬於這一類.每一個禮拜六已經要特別早起(比上班要更早!),還要耳朵受污染地聽著這些金句.真想死!

這裡只是摘錄,有些忘了... 記得再補吧.
看起來好像很tricky,其實很intuitive的.不說不知道,一說就知道. [PY同學心水第一位.國粵雙語廣播;而且說時面帶得意之色.因為還沒告訴我們到底有多intuitive.]

還可以接受嗎? [可以說不嗎?!]

are you comfortable with this? [usually after he's successfully confused us.]

點呀?舒唔舒服? [大佬,你係唔係聽得「老細,舒唔舒服~~~?」多?!?!?!?!英文直譯?對唔住,除非你同我講緊笑,否則我勁唔buy囉.]

is this okaaaaaaaaaaaaaaaay? [dragged on for 5 secs plus elevated to a 5th, at least]

so far so gooooooooood? [ditto]
死未?

13 comments:

  1. "點呀?舒唔舒服?" 呢句笑到癲呀!

    "腦細...點啫...你屍唔屍hook啫"(尾音拖長)

    wakakaka...

    ReplyDelete
  2. 唉...

    阿姊,你個句仲傳神tim! :P

    ReplyDelete
  3. 上呢種堂好辛苦呀,呀妹你自求多福好了。

    ReplyDelete
  4. 我地有個prof都係咁
    佢成日都本住不要問只要信的態度同我地講書,有人問佢野佢會兜大個圈同佢講其實呢d野係technical野解釋唔到只要大家記住就得喇......
    我地都一齊送個O字咀俾佢

    ReplyDelete
  5. 翹課啦!

    我以前對住 oD無能佬成日翹課 ga 嘞~

    .... frankly, 係又翹唔係又翹~ 頹廢皇子唔係浪得虛名 ga~ ^~

    ReplyDelete
  6. 3: 對.真要命.

    小球: 他們有時候其實很knowledgeable,可是無法表達他們,知識都無法傳下去.很可惜.

    可是"不要問只要信"這種態度不是教授應該有的態度呀!

    LDD: 一個course才八節課,蹺課有點對不起自己.而且,又不知道他等一下會不會講些有用的東西.怕蝕底嘛.

    ReplyDelete
  7. Take it as EQ training la. That's how I survived my MBA.

    ReplyDelete
  8. ruth: yes, that's probably the best alternative.

    ReplyDelete
  9. 嗰位prof應該係勁o既,佢本身o係加拿大學堂教左好耐架喇,佢對呢科的知識係好熟架~

    不過佢就真係偏向唔多鍾意解釋囉,一來可能d野太technical佢驚我地唔明啦﹔二來......可能佢自己都唔知點解釋 @_@ 好有填鴨feel囉

    ReplyDelete
  10. 其實我現在也有填鴨feel,所以上得好唔開心. >_<~

    ReplyDelete
  11. 我又冇乜特別感覺,只係奇怪點解去到碩士班都仲要填鴨......

    ReplyDelete
  12. 路小妹, 你係度打擊我重拾考慮讀碩士的想法喎. ^^

    ReplyDelete
  13. 小球,我只能與你同哭三聲!!!

    紫大,又或者你會比較幸運,遇到一個很好的program和一群很會教書的教授呢.何況你跟我唸的不一樣,沒有直接關係啦. :P

    ReplyDelete