Friday, October 19, 2007

嵐谷

好天色.好多星星.23C

曾經好喜歡喝嵐谷,有一陣子在公司訂的飲料非有嵐谷不可.可是不知怎的不久後就消失了.

害我對它念念不忘,傷心了好一陣子.

雖然加了糖,也肯定不及那些甚麼玉露呀有那麼純正的綠茶,可是我就是喜歡喝.

今晚居然在最意想不到的地方遇到它!難不成以後想喝都得跑到海洋公園去?太累人了吧.而且,很貴呢.經常喝,我可負擔不起.

KKKL公司你行行好,趕快再把它放到我經常會去的店子裏賣吧!

[照片拍得可怕.環境太黑了,而且又是用手機拍的.我只是想記下我們重逢的那刻罷了.]

3 comments:

  1. 嵐谷都一度係我的至愛,佢地忽然消失我都好傷心......

    不過要去到海海公園先有得飲......真係,唉。

    ReplyDelete
  2. 係啦,真係唔明白點解佢會消失!!!點都好飲過市面上某d牌子啦.

    你個日去halloween有無飲到?

    ReplyDelete