Saturday, October 27, 2007

我以後唔洗手啦!!!

雲.火災危險警告為色.24C

請容許我暫時膚淺一下!

小女子有生以來第一次跟明星握手... 而且是跟醫神!!!

好興奮!

原本以為今晚我們又是坐在非握手區,誰知道安哥時他居然走來我們這邊.那當然要把握時機啦.醫神的手很厚,很溫暖,很有安全感喔!那個握手強而有力,是很有誠意的一個handshake!

嘩!我的右手... 以後都不要洗了!

[演唱會後感明天再寫.]

18 comments:

  1. 我也剛看完星期六晚Eason 的演唱會~

    可惜我係買$200飛, 即係大嗌睇唔到果班呀~~哈

    ReplyDelete
  2. 喂, 阿邊個今晚都有去睇噃! :)
    Happy Birthday lu!

    ReplyDelete
  3. hehe...聽到都興奮呀!
    好似在下隔住幾十尺同偶像四目交投1/4秒那種震撼...

    ReplyDelete
  4. "嘩!我的右手... 以後都不要洗了!"

    yeeeee~~~ 污糟!

    4 Lu, 做乜唔通知聲呀?! Heeee~ 生日快樂!

    ReplyDelete
  5. baggioowen, 哈哈... 你們很好笑呢...真的吼得很大聲可是甚麼都聽不到!

    嗯,請問你是誰...?我認不出你的Username. sorry!

    MD: 你返黎啦?你有無一齊去睇?勁好睇呀!

    thank you呀 ;)

    阿姊: 對!!!對他來說,我們只是一張張空白的臉,可是那握手的一剎對我來說真的很興奮!

    LDD: 哈哈,你唔明架啦.好似你同尤加利拖完手都有唔想洗手的一刻gua? :P

    多謝多謝!

    唔使通知啦.我地好低調架嘛. XD

    ReplyDelete
  6. lu: 我琴晚去咗睇ballet呀. 佢都係有個friend去唔到佢後補. :)

    ReplyDelete
  7. 真係永難忘既一刻

    ReplyDelete
  8. 咁大分生日禮物飛埋嚟,加句happy birthday都真係企埋一面呀,哈哈。

    ReplyDelete
  9. E, dirty呀!

    Happy Birthday!

    ReplyDelete
  10. 生日快樂呀!
    今次eason都有幾多握手呢

    ReplyDelete
  11. How does his hand feel? keke

    HAPPY BIRTHDAY!!!

    ReplyDelete
  12. 尋日冇上過網,補返句遲來的happy birthday先~~~

    你就好啦握到手......好令人羨慕喔 *0*

    我好耐之前去睇easy ride,又係encore嗰陣鍊過佢手臂一下,都幾好feel架,好厚肉但係個感覺好warm,嗰一刻我都唔想洗手 :p

    ReplyDelete
  13. anf: 係架,但我諗握得多會麻木... XD

    aulie: 嘩!唔好咁講.你地既祝福好重要架,係personal架嘛.當然哩個握手真的是一份好禮物,但我地哩d小粉對他們來說只是一張張模糊的臉.唔同架!

    ruth: thanks!

    uncle ray: 哈哈,話下ja.除con時已經洗 o左手啦. :P

    puiyee: 嘻嘻...但上次hocc你影得好近boh!

    rice: 係呀!不過好似對面台多d.同埋我唔係坐欄杆邊,其實都幾遠路程架.

    sandee: thanks!! :)
    yee... did you read my blog ga... i've already commented on the hand la XP

    小球: thank you.有心唔怕遲!

    easy ride我都有去,好似...不過雖然坐$400但都唔係握手位,所以得個恨字.哈哈,你都狼死woh..."鍊"手臂? 哈哈,我驚他會嚇親然後跌咪... :P

    你寫o左未?我一陣lunch番o黎先寫... :P

    ReplyDelete
  14. 我未試過可以同歌星/明星握手架... 嗯. 我而家最想握個個係邊個啦. 咁多. 哈哈哈~

    我尋日同一時間 send 0左三個happy birthday 的msgs 俾同係10 月28 日生日的朋友呀!!!

    ReplyDelete
  15. 當時我地個位都唔算握手位,但係近台邊,一encore我同個朋友就衝落去等握手。由於保安叔叔好緊張好緊張,勁拉佢走,冇辦法之下惟有鍊下佢手臂開心下 XD

    佢反而冇野喎,係個保安叔叔即刻勁緊張死命咁拉佢走(因為唔止我一個鍊佢手臂) XD

    未寫呀,而家寫 :p

    ReplyDelete
  16. 紫熊: 你是說小美嗎?

    哈哈,我生日那天確實是頗popular的.

    小球: 一向都係d保安叔叔驚過d歌手架啦.

    哈哈,"鍊"手臂...我都係覺得會好痕同好突然.如果係我俾人"鍊",一定會尖叫. XD

    ReplyDelete