Monday, August 18, 2008

目的

朋友說:「出來識朋友啦.」我問點解,如果有目的去識人,好怪,好像去打獵.有一次,有個朋友想安排一頓午飯,想介紹一個單身男士給我,做甚麼呢?我唔得,順其自然最好.「當識個新朋友啦.」我也不行,因為已經有個目的.
林嘉欣,《女人三十》 - 《明報週刊》2073期 Book A shall we talk訪問一欄

一矢中的.

我其實明白介紹是十分有效的.可是,接受不了就是接受不了.而且,自己知道有個目的,處處表現自然不了,又哪會成事?

9 comments:

  1. 就算唔係講明,sense到身邊人有意識地安排飯局…都不自覺周身不自在的說…

    ReplyDelete
  2. 正是... self-conscious嘛...

    ReplyDelete
  3. 使乜諗咁多?去食餐飯者,啱傾就講多句,唔啱傾咪算數囉,無壓力架。
    你同我都三唔識七喇,之前。朋友係識返嚟嘅。

    ReplyDelete
  4. 都話左self-conscious嘛... 性格天生如此,很難改嘛.

    朋友係識返嚟嘅 > 我知,

    ReplyDelete
  5. 係啦, 去食餐飯咋嘛. 我地啲friend又係偶然整呢類飯局俾身邊單身好友, 不過女方都唔多鍾意.

    ReplyDelete
  6. 唔講都好地地, 一講左個個都會"形"住咁嘛. 做朋友既要識做, 唔好講到出聲咪好囉. 嘻嘻

    ReplyDelete
  7. md: 其實也知道只是吃飯,但就是一說會有甚麼甚麼人去就會直接聯想到是要被介紹了.

    所以呀,虎茶呀,其實不用說出來還是會感覺到的. :P

    那你現在是到袋鼠國去工作了嗎?

    ReplyDelete
  8. 其實唔講明,大家一班朋友咁一齊玩個感覺會好好多......講到明話"出黎識個朋友"咁真係好odd 的呢!

    ReplyDelete
  9. 正是...

    不過有時候還是會忍不住露出一點馬腳呢.

    ReplyDelete