Thursday, August 28, 2008

心地唔好

晴.31C

我發覺我唔止心地唔好,簡直係有啲心理變態.我居然會因為唔抵得阿爸返工遲到都無所謂而唔叫佢起身,搞到佢尋晚要落柯打吩咐我今朝如果見佢未起就要最遲幾點叫佢.又不過,我係唔抵得呀,點解我要朝朝叫佢起身囉.咁大個人嘞,份工係自己嘅,雖則你太早返到無門口入兼會俾人"gee gut",但都唔代表可以唔駛理自己應該幾點起身o架嘛!啲叮屎咁多嘅責任感都無,即係想點呀?而且,你又早瞓過我咁多,重瞓唔夠咩... ...

唉,我都係唔識做人地個女.都係我唔對.

唉唉.

11 comments:

  1. 哈哈,我以前都唔抵得我老公可以瞓到好晏架,好似完全唔需要限住自己幾點返工咁。咁我咪朝朝到咁上下就拍醒佢囉。

    ReplyDelete
  2. 哈哈, 好好笑.
    你以前有無roommate? 試過咁樣未?

    我係成日都要人叫我起身架...

    大學時一個人一間房就無法. 好多時依賴性都係自己攪成. :)

    ReplyDelete
  3. 舉手:有人鬧鐘唔知醒,我係會特登唔叫佢的... :P

    ReplyDelete
  4. 買多幾個鬧鐘,放在不同位置,和效不同時間,不可以嗎?

    ReplyDelete
  5. 我都覺得好好笑。:D
    我又手機,又鬧鐘,都時時睡過頭,欸,好困擾……

    ReplyDelete
  6. 買多幾個鬧鐘,放在不同位置,和效不同時間,不可以嗎?--無用架,我放了兩個鬧鐘加埋手提,一樣可以唔知醒﹗嗚…

    ReplyDelete
  7. 爸爸在撒嬌吧?

    ReplyDelete
  8. xq: 你好好呀...

    大家: 問題唔係佢唔知醒boh... 有事要早起,佢係識得自己早起身架boh.同埋自己唔校鬧鐘,唔同要我幫佢校埋...?

    有時候佢(目訓)得唔係好"lum",仲會話係俾我地嘈醒囉.咦~~~

    aulie: 不過如果校左鬧鐘又醒唔到,我都會叫嘅...

    cr,冰: 你地需要人肉morning call!!!

    阿姊: 嘩,我最怕啦.都說我心地唔好+不近人情啦... :P

    ReplyDelete
  9. 阿姊: 昨天跟老媽說起,確定了老爸居然是在撒嬌.暈~

    ReplyDelete
  10. lu爸很可愛啊...呵呵呵...
    大男人一個,也只能在自家女人面前撒撒嬌罷了。^^

    ReplyDelete
  11. 是不是要彌補多年不在家的遺憾?這個我也有wor.

    不過呢,很多男人到中年都是這樣的.所以都愛去找2奶囉.

    ReplyDelete