Sunday, November 04, 2007

花了四個小時,看了三次Show Mi演唱會後...

在蛻變之前,要先接受煎熬...


我不是被八爪魚箝住了.這就是mad dog在上一篇的留言中提過做搪瓷曲髮的機器啦...

被夾住(叉)電了十五分鐘後,繼續多夾十分鐘等那些搪瓷涼了一些才拆.然後再讓髮型師哥哥把頭髮吹乾(有半小時吧?)和換了一邊來分界,得出的結果是:

看起來好像更像一堆草吧?

其實還好.只是有點擔心不知道能維持多久.現在已經好像直了一點.明天早上起來不知道會是甚麼景況.

唉,還有明天去上班,一定會被肆意指點評論.

16 comments:

  1. 髮型師有沒有介紹髮尾油?一定要用呵,會比較有光澤。照片看來是沒用的狀態...?

    p.s. 我都拍過呢種比八爪魚箝住的相,都幾好笑。:)

    ReplyDelete
  2. 電之前已經做了treatment,之後沒有用任何東西.因為要後天才能洗頭呀...

    第一次電髮也是用這個,不過在別家.看起來沒那麼誇張呢. orz

    ReplyDelete
  3. 喂, 幾靚呀! 慢慢學吓點樣自己攪啦! :)
    可以試吓Aveda隻Be Curly系列(shampoo, condition及curl enhancer), 唔錯.

    ReplyDelete
  4. 搪瓷曲髮可以長久一點
    其實這個不錯呀~~不過要記得搽那些curl enhancer,不然遲些很難打理

    ReplyDelete
  5. 好慶幸我堅短髮!(電完幾好睇呀,邊似亂草!)

    ReplyDelete
  6. 食咗字添,係堅持至啱。

    ReplyDelete
  7. MD: 唉...電髮的弊處: high maintenance (time + cost).今早起來都不敢梳頭.係呢,你電完髮會梳頭的嗎?

    rice: 上次也是弄搪瓷呀!!!好像只維持了兩個多月.髮型師到沒有叫要搽curl enhancer甚麼的.倒是說遲些搽也可以.

    aulie: 短髮其實也可以電呀.哈哈.不過我不能短髮啦.試過了,好嚇人.

    ReplyDelete
  8. 因為我上半"忽"係直髮(仲係負離子), 所以用梳梳上邊囉. 下邊啲曲髮就用五指梳整理一下, 基本上可以唔洗梳頭. :)
    stylist話唔好用mousse, 因為有alcohol, 好傷. 用wax/cream好啲呀.

    ReplyDelete
  9. oh... same here. actually my hairstylist said i don't have to use anything at all.

    aiya... head... kinda itchy now. still have to wait until tmr to wash hair >_<~

    ReplyDelete
  10. 但你話好恐怖woh...之前.

    咁依家豈不是更恐怖?! >_<~

    ReplyDelete
  11. lu: 咪睬佢啦, 佢啲古人taste, 過哂時架啦! :)

    ReplyDelete
  12. 我稔住今次番香港時電搪瓷呀~~~ 不過我都好驚自己會唔識打理。。。唉~~

    ReplyDelete
  13. oh i thought you are with short hair tim...feel so elegant and lady...

    ReplyDelete
  14. 阿大, 幾時出嚟單挑隻揪?!???!!!!

    ReplyDelete
  15. 冬冬: 我都驚呀.不過電左靚d XD

    chechebee: no... i'm always in long hair, becoz i look horrendous in short hair!

    it looks elegant from the back lor :P

    LDD: yee...又試响我我地頭撩交打?!

    ReplyDelete