Wednesday, November 21, 2007

天黑黑.火災危險警告為色.21C

怎樣才算是有意義的工作?

很多時候總覺得自己做了的功夫沒人發覺.做了與沒做沒有差別,好像很沒有意義的.頓時覺得自己在公司裏可有可無.經濟一差,上頭要大刀闊斧開源節流的話,恐怕會是第一批消失的小薯.

長此下去,不但對自己前途有著極負面的影響,而且也對自己本身的信心大受打擊.

本應是拼搏黃金時段,卻誤闖老人院.怪只怪自己沒帶眼識「工」.是時候要走,可是要投往何處?

有人說,有一份工作應該好好感恩.可是有感自己在燃燒美好年華,替自己感到不值,只好在這無病呻吟一番.

17 comments:

  1. 明白你的處境,加油啊!

    機會總會出現的!

    ReplyDelete
  2. carrie: 謝 :) 啊...怎麼還沒睡??

    ReplyDelete
  3. 講多無謂,搵工最實際。

    ReplyDelete
  4. 唉...你睇埋我聽日嗰篇先啦.

    諗諗吓都覺得自己好戆居.

    ReplyDelete
  5. 唔好諗得咁灰. 不過如果想試其他工, 係就快啦. :)

    ReplyDelete
  6. 要是真的覺得不開心, 就試試找過別的一份工作吧~
    也許您會在過程中知道自己想要的是甚麼
    加油ah~

    ReplyDelete
  7. 聽日(今日?)仲有篇?
    等睇ing

    我都覺而家份工浪費緊青春...唉

    ReplyDelete
  8. 日頭應該無時間打埋...可能要晏dd...

    MD, 我來了這裡兩個月就想走了.你說灰不灰?

    ReplyDelete
  9. 轉工天后在此。

    大公司一定係老人院,如果貪圖完美福利,可考慮大公司的新部門,一定令你覺得極有存在意義。

    要唔老人院的路有好幾條:

    1. freelance,你果個行頭行唔遍嘅選擇
    2. 自己開檔,相位現時資金應該未許可
    3. 新公司,但人工福利差到你唔信
    4. 唔好諗香港。

    點講都係有心走就趁手,市況好搵返同而家offer相若嘅工,過幾年唔知乜世界都唔知得唔得。

    至於你話開刀嘛,唔驚,因為都冇人記得你響度,又點會有人記得向你開刀。(極速逃)

    ReplyDelete
  10. 打錯好多字添:

    行唔通
    相信

    ReplyDelete
  11. 攞埋雙糧 bonus先啦, 而家個市幾好景.

    ReplyDelete
  12. 1同2都impossible.我唔係revenue generator嘛,無需要自己開檔囉.

    4都impossible.再走,阿媽應該會癲左(或者死左).何況,我哩聽性格去外國跟外國人應該會畀人激死左.

    問題係我唔想再做依家做緊既野.所以jump ship=由一個火坑跳到另一個火坑.我哩個行頭好細,兼勁難請人.鬼咩,後生既,知道做乜都唔會"盅"個頭埋o黎囉.

    其實依家開始唔係咁好景.sales或者繼續係.好多大行已經開始裁員啦.不過,3你說得對,既然都係隱形,可能會唔覺.但可能一發現,驚為天人.哇,做乜養左舊薯仔咁耐都無人知?即炒!

    咁就弊啦.

    *touch wood* *touch wood*

    ReplyDelete
  13. 做住先la, 再慢慢找新工.

    ReplyDelete
  14. 總是我睇人好,人睇我好,各自都有自己才了解的問題。唯有加油啦!

    ReplyDelete
  15. 對於職場的不滿, 因為我不清楚你實際的情形, 所以我實在不大懂得安慰. 不過, 老實說, "很多時候總覺得自己做了的功夫沒人發覺.做了與沒做沒有差別,好像很沒有意義的.頓時覺得自己在公司裏可有可無."這種想法, 大概10 個總有9 個會這樣想. 我也是這樣啊~

    沒有人會比你自已更清楚下一步該怎樣走. 如果你真的覺得忍受不了, 就積極行動. 看看有沒有其他去處吧. 如果茫無頭緒或得到的結論是到處烏鴉一樣黑的話, 也許你也要調節自己的心情啊~ 當然你選擇在博無病呻吟, 我們也樂意聽啊~ ^^

    ReplyDelete
  16. 轉工既野,最好就係意志要堅決,行動要謹慎。但千萬不要放棄。我都天天搵工。共勉之。

    ReplyDelete
  17. uncle: 原本打算明年三四月才開始找,不過到時候不知道還有沒有命做這種事.所以先在這裡嗔一下.

    puiyee: 對呀.怎麼跟人家說,就算是相同的處境,處理方法也不一定一樣.聽了人家安慰也無補於事.

    紫大: 調節自己的心情也調節了兩年多.有時候突然醒過來覺得"這樣下去不行呀!",於是有繼續恨恨地做下去,心裏面嘀咕不停.問題是連自己想做甚麼也不知道,要去哪?唉...

    fax_modem: 同意.而且要目標清晰.現在處於一片混沌,情況大為不妙.

    祝你好運,等你好消息喔!

    ReplyDelete