Sunday, November 18, 2007

Chocoiste - Dark Chocolate with Almonds

煙霞.陽光.22C

是早前收到的生日禮物.十分不好意思,也很是感動,因為真的沒想到第一次(單獨)見面的朋友[別亂猜,是女生啦.]會這麼上心.

很碰巧的呢,因為在他送我之前,剛好看到巴士站的廣告.廣告中那女子煞是迷人,正自疑惑吃了是否會變得像他一般的嬌媚,就打算去進貢G大店一下(雖然有點不捨).過了幾天,竟收到了一包黑巧克力杏仁.

這個應該是個新的包裝/產品.方便是主要賣點.我不嗜巧克力,因此不能分辨上等和上上等的貨色的不同之處,但還是能告訴你這是很好吃的 - 甘、香、滑、不澀、不惹痰(這很重要!!!).只是杏仁味道稍嫌不足.

很感謝呢.也真的很合我心意哦.同系列的還有榛子、草莓和覆盆子.

不能獨食,但又不捨得請人吃.唉,看來要變迷人還是得與人分享一下.

12 comments:

  1. 留番粒比我... :)

    ReplyDelete
  2. 留到明年三月?不如買過包俾你. :P

    ReplyDelete
  3. 梗唔拘啦...哈哈哈...

    ReplyDelete
  4. 咁你揀定咩味嘞. :P

    ReplyDelete
  5. 我妹妹的男朋友仔都送左呢個俾我妹ah~
    不過好似係rapesberry餡~
    我記得廣告裡面有一款大禮盒, 一見到就覺得靚到不得了, 本來有諗過不如聖誕節送俾公司的同事們, 不過其實係一定唔夠分...所以算lu~haha

    係ah~ 多謝您黎我的blog ah~ ^u^

    ReplyDelete
  6. 達奇‧雞,你好呀 :)
    rapesberry餡...會唔會好甜呢?

    我偶爾都會去你個邊望望架.你d畫真係好靚.繼續努力呀. :) p.s. 你正職都係同畫畫有關?

    ReplyDelete
  7. 少少酸酸地的, 佢話~ 我冇試ah, haha~

    多謝您ah~
    唔係ah, 我正職係做 IT, 寫 programme ga~

    ReplyDelete
  8. haha... 那你為甚麼不試試?

    哇,正職做IT,但畫功如此厲害.佩服佩服!!!

    ReplyDelete
  9. 留番妹妹食la, 等佢心甜d嘛~haha

    aiya, 我會唔好意思ga...
    其實我想認真的去學下畫插畫ga~
    不過要遲d先~

    ReplyDelete
  10. 哈哈...真係好姊妹.自己買包來試試吧.

    不用不好意思呀.真的很厲害呢.不過再去上課一下,精益求精,好呀!!

    ReplyDelete