Sunday, May 13, 2007

我要放blog假!

天陰多雲.25C


因為能力有限,分身乏術.而且,趁中毒未深,是時候要戒一下blog癮.

未來幾星期有三位姑婆要來探訪,還要寄居寒舍.媽已經緊張非常.依照目前狀況,應該不會是三位一起光臨,不過還是在安排床位上出現了問題,媽將會睡地板(我有爭取過呀!不過,被媽以我腰骨有老毛病為由而拒絕申請).到時候,睡眠時間應該會被嚴密監管,在書房的時間應該也會大大減少(我還沒有去弄無線上網>_<~~~).這代表了我能在家寫blog的時間應該所餘無幾.平常上班前我會邊吃早餐邊清掉我那些錄起來的電影,我看這段時間連那半小時可能也會被剝削了.(或者應該說要避免.要是被姑婆們不小心報告上去,我可又要挨罵了.)

工作上嘛,其實也是和平常差不多,只是很多突發性的工作不知道從那裏無端冒出,所以耽誤了平常的進展.也因此沒那麼多時間可以被殺掉.不過,還是會到處瀏覽人家的blog,在人家那邊留言,以作調劑嘛.

其實最重要的還是要備戰.但到現在還是很心野,我看這次又是死定了.

[圖:昨天到TS時看到的場外佈置.笑死我了.不過也很應景,的確,我也需要小休一下.]

13 comments:

  1. "平常上班前我會邊吃早餐邊清掉我那些錄起來的電影" 嘩你食早餐食好耐架? 真係犀利, 我N年無食個長早餐啦...
    咁, 你呢幾個星期"透"吓啦. :)

    ReplyDelete
  2. 休息下先返來囉﹐我地實等妳喎~ ^^

    ReplyDelete
  3. Blog 癮同煙癮差唔多, 難戒~~~~

    ReplyDelete
  4. Sometimes its good to take a break =)

    As you may have notice, i'm taking one right now as well. Just don't feel like writing lately...

    ReplyDelete
  5. 唔緊要喎,我之前都停過一陣呀。何況你仲會繼續探我哋架嘛,一樣見到。抖抖囉。

    ReplyDelete
  6. 我剛放完一禮拜的blog假

    又到你放

    lol

    ReplyDelete
  7. 其實我已在半休息狀態.

    ReplyDelete
  8. MD: 哈哈哈...半小時而已,而且麵包是帶回公司吃的.

    冬冬、xiao zhu: thank you ah ^_^

    二哥: 同意.而且發現有日趨嚴重的傾向.看到甚麼都會想著...唔,要怎樣寫呢. @_@

    sandee: but you just updated over the weekend! break is over? keke..

    嬲記: 係啦,害我追古玉追到一半無左下文. >_<~ (不過,剛看到登左啦)

    vicky: 我都覺.無update所以唔知你最近點.還是很煩?

    ReplyDelete
  9. 我有一輪都好癲咁. 成日諗住寫咩好呢. 又諗寫咩多d 人有興趣睇呢, 冇咩人回應個陣又諗係咪有咩問題呢.

    後尾我刪0左排名, 就好好多lu. 真係有野想講先寫. 忙唔會迫自己一定要發文, 始終溫書緊要0麻 (雖然呢個禮拜我又係走0左去煲劇/打機, 冇咩點溫)

    btw, 我其實你好多篇都有睇. 5 篇入邊睇3-4 篇咁0既程度啦 (有篇forgiving最深刻印象). 但次次睇完就有野要做, 之後過0左氣又冇留言. 我都知聽落好似借口架啦. 不過想淨係講你聽, 我好多篇都冇睇. 雖然冇咩留到言. (因為始終呢個留言 interface - 要load 個window -實在係多一重工序, 同埋次次都話我個word verification 唔岩. 實在有點光火. ;-p

    ReplyDelete
  10. 我好多篇都"有"睇. 至岩呀!!!

    ReplyDelete
  11. lu~~~ lu~~~~~ lu~~~~ lu~~~~ 寫下嘢~~~~~ 寫下嘢~~~~ 寫下嘢~~~~ 好正咖~~~~~~ 好正 ga~~~~~~ 唔寫好辛苦個 wo~~~~ 唔寫好辛苦個 wo~~~~~~

    ReplyDelete
  12. 紫熊: *感動中* 有空就來看看囉,也不一定要留言啦.為了留言而留言...有點兒那個呢.

    word verification, urgh, 又是我也覺得很煩.可是抱歉呀,不用的話會有spam呀.

    sandee: hehe.. then you write more.寫埋我個份, pls! :P

    LDD: 其實突然昨晚有topic可以寫,不過要堅持.放完假自然會開工啦.唉..我那台北遊記還未寫完呢. >_<~

    ReplyDelete