Thursday, June 05, 2008

終於收到啦!

不過無時間寫,又無時間聽.

但阿生首已經畀我煲到爛咗,所以隻碟好在可以唔使我去d/l其他歌.仔細啲睇,封信雖然係機印嘅,但有我個名噃,真係好鬼細心.個慈善手環$8,500真係負擔唔起啦.如果要做善事,寧願直接啲捐去慈善機構.況且,我都唔戴手鏈/鈪嘅.

唉,話時話,真係好想可以好似囉.

下個禮拜一定寫得詳細啲,雖然响個網上面已經有十萬九千七個人寫過.

3 comments:

  1. 我前兩天也收到呢,有歌詞就更好了

    ReplyDelete
  2. I love this song~! =)

    ReplyDelete
  3. 小奧: 你那邊比較近,所以會早點收到? :P

    對,一點解釋/background都沒有,是為美中不足呢.

    sandee: hehe.. i love it, too.

    ReplyDelete