Saturday, May 24, 2008

OH love love love love love最美

美在每一個人都會!

Spread Love!

Khalil Fong @ Cartier Love Campaign (首歌係唔係好好聽?上面個link有得download慢慢聽!)

基於已經抄過一遍(對!手抄),因此偷懶不打上這裡了.不過,忠粉kitb已經乖乖地打好.想看歌詞,煩請移玉步.



[有時間今晚繼續寫... 結果是沒時間]

4 comments:

  1. 個interview拍到方大同好傻仔~
    成日都e起把牙笑,哈哈哈

    ReplyDelete
  2. 後面有幾個shot笑得好可愛! XD

    其他歌都很好聽...不過我沒有看名字聽,所以也不知道哪一首是誰唱的.

    有些我覺得普通囉...要再仔細聽聽才行!

    ReplyDelete
  3. 我已經遙身變為忠粉勒..XDD
    其他歌可以響邊度一次過下載呢?我唔想每下載一首都要輸入資料喎..

    ReplyDelete
  4. 你...有過之而無不及啦. XD

    eh, sorry...唔知wor.我連成個campaign d info都未得閒睇囉.

    ReplyDelete