Thursday, May 29, 2008

閉關失敗

驟雨.27C

昨天一整天足不出戶,連家的大門口也沒出過,但也覺得很不錯.雖然進度還是比我預料的慢,可是也是有完成一部份的事情.原本打算今天跟昨天一樣來個宅女大作戰,誰知道看到有人介紹這一期某雜誌送的禮物,還是馬上找個機會下樓去買.


我對於封面或內容其實不大興趣,而且那麼的厚!上一次買是為了某電影的訪問稿,但最後放到現在還未看過.而這一期Elle送的是Orla Kiely的招牌monogram小化妝袋一個(其實也不小),有兩個顏色可以挑.雖說這種袋子對我用處不大,而且家裡也有好幾個待用,可是我喜歡那個圖案和品牌(!拜金身分敗露),所以還是先據為快.不過剛才快快翻過一下,這一期的內容好像頗為吸引,而且色彩繽紛,真的很配合主題.

之前也知道今期會有Cartier Love Campaign的宣傳文案,並附上同學非常得體的照片一張.但其實沒有打算為這個買,最後卻也得到了.非常的「順便」.

另,粉絲們還發現了同學的第二次出現.非常隱閉的說,佩服!

18 comments:

  1. keee keee~

    "閉關失敗"

    一啲都唔奇~

    keee keee~

    ReplyDelete
  2. 除0左病0左, 否則我係個d 點都要落下街個d 人. 呢, 個次跌到隻腳瘀晒, 咪就係想落街行下羅. ~_~

    ReplyDelete
  3. 閉關在家只有一個原因會落街…就係下午茶﹗﹗﹗

    (個袋真係幾靚喎…)

    ReplyDelete
  4. 紫大: 條街太多引誘啦,而且有很多人.其實在家不錯哦 :P

    冰子: 昨天的tea就以家裡唯一一包薯片存貨解決! 我家附近的下午茶不是很吸引呢,要不就是很$$$.

    係呀,如果計"體驗版"(=無送袋,$20)同"尊貴版" (=有送袋,$35 orz...)既差價,其實真係好抵買. :P

    雖然係膠袋,但裡面有"哩"架.算係做足工夫架.

    ReplyDelete
  5. 哈哈哈~我時時因爲“贈品”而去買一本雜誌。
    最後,雜誌未讀,個贈品都不知去向……
    XD

    ReplyDelete
  6. 雜誌通常被堆在某個角落.

    贈品嘛,就很視乎是甚麼囉. :P

    ReplyDelete
  7. 收到邊度張雜誌卡未?以後每個月多本嘢墊煲底了!

    ReplyDelete
  8. 3: 無wor...又係謝茜嘉雜誌?之前不是要用$$以"優惠價"買的?

    ReplyDelete
  9. Hey Lu, check this out!
    http://sounz.org.nz/manifestations/show/7554

    1997! Woah, memory of the past. Was it you on the piano? :D

    ReplyDelete
  10. 贈閱版雜誌換領卡於全線OK便利店換領喎,有效日期5.27-09218呀!

    ReplyDelete
  11. wow... where did you find that?!

    no.. i think those 97 songs were played by debbie cos she was doing the requiem, remember? and then all those carols.. i didn't do any carols lor

    let me go back and take a look when i have time sin.

    thanks XD

    ReplyDelete
  12. 3, 唔通我轉左acc所以無哩樣野?算啦,攞返黎都係阻定囉 :(

    ReplyDelete
  13. heyhey,扯開話題,
    有無睇前日勁歌金碌?方大同換左眼鏡,個樣老左十年,嘿嘿嘿

    ReplyDelete
  14. 有睇...
    係呀,換左眼鏡.幼框嘛...我覺得又差唔多.有老左十年?!咁咪老過我?!

    俾方生(或粉絲們)知道,當心被揍. :P

    ReplyDelete
  15. 係咪即係比你打?XD

    ReplyDelete
  16. 哈,我係好理智既粉!(咦,我係暗粉黎架bor...你點會發現?!)

    我唔會打人既,不過我會藐你咁囉. XD

    ReplyDelete
  17. 我之前都有去ok研究過個袋
    但個花又唔係咁得我心
    所以都放棄左
    但有方同學既關係
    我係唔係要重新考慮呢?....

    btw,我今日去配左粗黑框大方型
    點知番屋企就見佢換左幼框...囧

    ReplyDelete
  18. kitb: 你可以買本體驗版囉.但係個版資料真係唔特別,幅相都係個幅...

    你要追佢d眼鏡款既話...都真係幾困難,因為佢有好多眼鏡既wor.

    你真係會戴出街? :P

    ReplyDelete