Friday, May 23, 2008

點解

晴.27C

我知我(好)少著裙,但真係唔駛每次見我著就大驚少怪.我...點講都係一個女仔!係女仔就會著裙架啦!

唉,今日,居然連阿哥都問:「點解你今日著裙既?」

呃.

你想我俾咩答案你?(靦腆地)哦...我今日約左人... (?!)

就算真係約左人都唔會話俾你知.又就算真係約左人都可以著褲.我唔可以因為想著裙就著裙?又或者只不過因為今日係星期五?

唉,點解?!

10 comments:

  1. 我都係!我之不過著jeans著得悶啫嘛~
    我flatmate仲話:你咪著裙啦,逢稱你著裙嗰日實落雨架!
    ……

    ReplyDelete
  2. 唉...d人真係大驚少怪囉.

    咁搞到我越耐先著一次裙...變左惡性循環!

    哈哈...落雨著裙方便d.但係你會induce rainfall...咁就 XD

    ReplyDelete
  3. 仲好,唔使跳求雨舞囉。saves so much effort bo.

    ReplyDelete
  4. 但你個邊都無鬧旱災!

    ReplyDelete
  5. 女呀女~~~~~~ 著裙咪幾靚!

    咪浪費妳自己 ma!

    ReplyDelete
  6. 我會答: 屎忽"hun"得唔得?! :)

    ReplyDelete
  7. md: 哈哈...咁同阿哥講野點可以用哩個語氣呢...

    有個好討厭既男同事,我已經儘量避開佢視線範圍,點知佢都係見到.然後他想口痕啦,我咪怒睥佢囉! XD

    ReplyDelete
  8. actually i've never seen you in a dress/skirt either; i think!

    this friday? kekeke

    ReplyDelete