Wednesday, May 07, 2008

悼 III

陰天.有風.23C

Certified.080507.0636

一直都想它快點破掉,但通常發生的時候都是很突發的,令人措手不及.

也不是第一次發生了.上一副眼鏡也是高空墮下「身亡」的.不過,上次是從洗手盆跌到地上,這次是從櫃子裏掉進洗手盆.不過,這副眼鏡也好比貓一樣有九條命.當然,它應該沒有跌過那麼多次.只是沒有想到最後還是逃不過「跌死」的命運.

當下最大的問題是要去配眼鏡.那天才跟拉闊同伴說起眼鏡的問題,誰知道這麼快就遇上了.

要配副怎樣的眼鏡呢?我跟老媽說,不如我去配副同學的黑框四方眼鏡好了,誰知道一開口就被ban了.不過我也試戴過粗框眼鏡,實在與我這張臉不相配... 不過,一定不可以配呈圓形的,童年陰影太大了.無框的,應該也不行...以我這個度數恐怕鏡片會厚到不行.

真麻煩.

案發現場(右圖)

22 comments:

  1. 你個眼鏡做咩咁睇唔開? XD

    死啦我而家呢副舊眼鏡都有同一個問題出現緊......唔通我塊面真係鞋成咁?嗚......

    ReplyDelete
  2. 係啦,重以為你會換先過我.

    唉...係我唔好,無好好睇住佢. -___-;

    最終都係要左副膠框,不過要加托囉.o個個人話咁樣襟d wor.你下次可以考慮吓.

    ReplyDelete
  3. 哈哈。我第一副眼鏡竟然係粉紅色,娘爆,我見到就想死……
    第二副,無故失蹤咗……

    ReplyDelete
  4. 唔好同我提我第一副眼鏡,依家睇返個時d相,簡直想殺人.成個林亞珍咁既款囉.-__-|||

    ReplyDelete
  5. 第一副眼鏡已經是17歲的事情,懂得選了,一點也不娘。:)

    試試無框吧,應該可以的,你沒有深到1000度吧?

    ReplyDelete
  6. 家下戴住副後備眼鏡,好得人驚,連阿媽咁愛我既都頂唔順.哩副野重要戴到sophomore.真真佩服自己!

    無框我唔中意 :P

    又,都近千架.

    ReplyDelete
  7. 膠鏡片,好難難喎,玻璃乎?

    ReplyDelete
  8. 一向都是戴玻璃的.

    不過新的那副就換膠鏡片了.

    ReplyDelete
  9. 我都懷疑我副眼鏡有幾十條命, 多次響廁所"硬著陸"都無事. 你跌過幾多次呢呢副?

    ReplyDelete
  10. 我副係玻璃鏡片,跌過兩三次無爛已經好大命!!!不過個幾次都唔係由好高既地方跌落黎,所以都無事.

    今次,簡直係"高空"囉.唉...

    ReplyDelete
  11. 嘩~真係好高空跌落嚟噃~

    又:你勁多l'occitane噃~係咪好中意呀?

    ReplyDelete
  12. l'occitane有儲分嘛,而且也不錯用的.也沒有很多啦.

    我也是上次回去akl才看到sheepland開了! XD

    ReplyDelete
  13. 其實l'occitane在sheepland開了很久了呢!在chancery (就是律師公會附近),courthouse lane和o'connell st那裡,metroplis下面。(啊~突然很想回akl.>.<)
    new mkt也有,現在,誇張到,連dfs也有,不知道什麽事。

    ReplyDelete
  14. 再久也一定是在我走之後才開囉.

    哎呀,你現在跟我講那些路名,我都不認得了.嗚~~~

    ReplyDelete
  15. 哈哈.你番嚟拉~(不過好鬼遠囉,又冇乜玩,除非去滑雪...)

    ReplyDelete
  16. 欸,我都唔識滑雪. orz...

    ReplyDelete
  17. orz, me either.跌死就有我份,瀟灑滑雪就冇。:P

    ReplyDelete
  18. 咁...好似無乜原因要返去tim.
    除非我地兩個傻婆鬥pk??? XDD

    ReplyDelete
  19. XD
    欸~真陰公住係冇雷公咁遠。>,<

    ReplyDelete
  20. 你有z同l小姐陪,ok啦.

    做咩又唔zzzz??聽日你要返工架boh...

    btw,今晚有無煲碟? XD

    ReplyDelete
  21. :P

    有!
    煲緊《the good shepherd》,聼日要還,所以e家煲緊。 :$

    ReplyDelete