Friday, June 27, 2008

失眠夜之鬼拍後尾枕

頂.點解會失眠o架?!我真係好想瞓嘅噃!

終於有一晚可以早啲啲瞓,竟然會瞓唔著... 真係激死我啦.於是聽收音機,竟然播好多好多年前我日夜不停煲嘅Deeper and Deeper.

無理由係因為今晚食過嘅嘢或者係因為太富娛樂性o架,而且,我頭先其實係一邊寫一邊嗑眼瞓嘅噃.啊,可能係因為個冷氣不停咁吹住我.但...又唔係第一晚開冷氣.咁... ...

即係有嘢掛住掛住,未解決啦?

呃,未解決嘅問題太多啦,一晚瞓唔著又可以解決到咩呢?唔好講人生裡面嗰啲好複雜嘅問題,就係雞毛蒜皮嘅都一堆:
  • 重有好多日嘅副刊未睇.已經想放棄.
  • 唔知重有五餅定六餅錄影帶未清.係啦,應該要去買部HDD recorder同機頂盒呀呵?呃.
  • 堆咗N世嘅雜誌呀,剪報呀...要點執呢??
  • 之前嗰啲blog entries呀,遊記呀,食記呀...唉,不如唔好寫算嘞.
  • 我發覺考完試重無動力過考試前.哩排只係不停咁食.食.食!
  • 我依家suffer緊post-carefree-shopping綜合症.我懺悔:我係唔應該係咁買嘢法嘅.
  • 呃,究竟要著咩返工先唔會咁娘?我覺得我著得好老土呀~~~
  • 咦,做咩係咁跌o架?我啲投資不停潛緊水囉!!!
  • 好耐無唱K.突然間想整個金曲懷舊夜o添.
  • 我要減肥.我真係要減肥.我好認真地覺得我要減肥.起碼要減20磅囉.
  • 哎呀,又要plan旅行啲嘢.好煩呀.好貴呀.點解歐羅咁貴o架?不如我地今年唔好去歐洲啦?好唔好?
  • 唉,今年又係唔合格o架嘞.點解又唔合格呢... 唉,我真係好想快快脆搞掂佢囉.
  • 點樣可以揾多啲錢呢?我想買樓囉.就算唔係買個大啲嘅單位,我都想買個細嘅嚟放租囉.但無錢.我要錢!!!
  • 點樣可以唔好再咁頹呢?真係要好好打算究竟要响而家哩到慢慢爬,抑或出去轉個圈.就算唔係轉行,換間公司,有啲新嘅衝擊,係唔係會令自己無咁頹呢?但...咁又可以維持幾耐呢?
  • 其實我老細覺得我係唔係可有可無嘅呢?我覺得我係囉.我已經將我過去3年每個月會做嘅tasks有一半畀咗阿o靚仔,而我要去接啲我都唔中意兼唔識嘅嘢.咁即係想點呢?
  • 係唔係真係要去考慮相睇呢?講真,我又唔覺得我適合結婚,甚至唔適合同人相處.我發覺...其實我係一個唔識愛人嘅人.但係阿爸阿媽好煩囉.雖然唔係成日掛响口,但連阿爸間唔時都會話,你幾時帶個人返嚟嘅時候,而阿媽又會响到講表妹個BB講到如果你生我一定買好多衫俾你個BB嘅時候,我覺得,問題其實已經好嚴重.
  • 究竟我有咩朋友呢?我覺得其實我無好close嘅朋友囉.我好想同佢地做好朋友嘅,唔知點解,變變吓唔知閃咗去邊?又一直我以為好close嘅,其實我又有幾認識佢呢?
  • 點解我咁不安嘅?怪唔之得,嗰晚我會夢見我變咗地中海.
  • 抑或係...我嚴重缺乏自信?唉...我會唔會變隱閉青年o架?(重係唔係青年???)
係啦,瞓唔到就會好似發癲咁.你重睇緊?你都係唔好睇得咁認真啦.

就當係啲飲大咗嘅人,醉咗响樹發o翕瘋好啦.

7 comments:

  1. 有時唔諗,d嘢就會自己sort out,好邪的。

    ReplyDelete
  2. 副刊、錄影、減肥…,嘩,咁多嘢有共鳴嘅,
    哈。

    點解會想買樓放租嘅?回報咁低,又驚租著啲唔好嘅租客。

    "一直我以為好close嘅,其實我又有幾認識佢呢?",係囉,對幾個好朋友我都有咁嘅感覺,以為好close,其實係咪咁close呢,或者人地另有更close的朋友。我又有幾認識佢呢?原來佢好多嘢我都唔係好知。

    ReplyDelete
  3. aulie: 係架.不過,不停响個腦裏面loop住,係要unload吓.如果唔係會爆架嘛. :)

    xq: haha...我想這是很多人的共鳴!

    放租 - 其實你講既都係,不過可能係情意結,我中意做包租婆! XD 但長遠來講應該都係會升架嘛.

    朋友哩樣野...我好無安全感.可能係因為成日自己一個人啦.

    ReplyDelete
  4. 副刊 - 我已經唔儲啦, 睇到就睇... 有時發覺好多都越來越唔好睇. blogs仲多嘢睇. :)

    同你lunch果日你著得好型吓呀, 幾好噃! :)

    20 lbs, 唔洗卦. 10先啦. 我都係. :)

    我無好close嘅朋友 - 有時我都係咁諗架... 例如果日打風, 咪有人滯留碼頭, 話通頂打機嘅. 我覺得, 乜咁慘, 無親戚/朋友架咩? 不過如果有一日我忽然無家可歸, 都會先諗其他屋企人, 最friend嘅朋友, 都未必想煩住佢地.

    ReplyDelete
  5. md: 係啦,d副刊最後係剪晒出黎又無整理,散收收.要揾時又揾唔到.最尾又係唔乜點睇.

    blog...我個reader長期有1000+ unread,搞到我都唔想開了.

    個日...我著左d咩咧..?!唔係架,我成日都好娘架. :'(

    20lbs...係有需要的.但我要堅持同一個有效既辦法!

    朋友... 當然有事時我都唔會想煩到朋友.我有時諗,我而家無俾人嫌棄,係唔係因為無乜利害衝突?我唔會去煩人地,所以都重可以相安無事?

    你地八美千嬌(!)感情咁好,我覺得你一定有人收留你架bor XD

    ReplyDelete
  6. friends come and go, but while we have them, they do leave footprints on our beaches.

    ReplyDelete
  7. i know. that's life? :)

    ReplyDelete