Friday, February 23, 2007

煲劇後遺症

天陰風大.21C




終於用咗三晚(每晚只能睇一、兩個鐘,因為會畀阿媽鬧話唔瞓覺)、兩個lunch time同兩朝早(即出門前一個鐘左右)嘅時間(但其實有兩、三集係响三色台樹睇嘅)將《大話妹》(原名為My Girl.哎呀,點解official site無英文??好啦,去哩個啦!)煲完了!好唔捨得呀~套劇有幾好睇?我唔寫啦.因為我肯定唔夠啲die hard fans瘋狂,亦無咁嘅功力同熱情去寫究竟我幾鍾意套劇,所以有興趣嘅話,可以去啲論壇上面睇啦.不過,我想second阿柯蓮娜姐嘅推介:呢套劇嘅音樂真係做得好好!襯住套劇聽又得,分開不停煲又得!而且,人哋幾有心機呀,同一首歌可以做幾個唔同嘅mixing嚟襯翻場戲.有時可以唔同到以為係另一首歌!港劇大概無辦法做到咁嘅水準啩?雖則我當年都買過《妙手人心》嘅原聲大碟...但算罷啦,咁好嘅音樂配落家陣三色台啲所謂嘅小生花旦同爛gag劇本到,盞浪費咗啲正歌囉(更姑勿論隔籬二奶台啦).

查實,我已經好耐無煲劇,因為煲劇會導致嚴重嘅後遺症!!!

煲劇時我嘅症狀有:唔夠瞓、睇睇下自己响到爆笑或喪喊、返工時心神恍惚做做下嘢會响到傻笑、集中唔到精神時時刻刻會掛住套劇恨不得可以馬上睇完、腦裏面不停响到自動重溫精華片段同埋玩跳線CD機(依家响到播緊啦.再嚴重啲會控制唔到係咁哼埋出嚟o添)、周圍揾睇過嘅人討論劇情、不停地向未睇嘅人推薦、如果係响電腦上睇嘅話仲會不停咁cap screen(然後幻想自己個樣貼咗响鍾意嘅嗰個男主角旁邊)...

嗱,俾兩張好s-weet s-weet嘅screen shot你哋望下啦:



好嚴重???

未算.

睇完之後會不停翻睇心愛/攪笑/感人/溫馨/重要/型仔片段.如果原本是問人借嚟睇嘅話,仲會買翻正版VCD或DVD.如果有soundtrack就會不停地煲.一有機會就會上網「巢」forum啲討論睇啲主角嘅最新動向.但最最最最最嚴重的莫過於中咗男主角嘅毒!!!(咁,我係女仔嚟o架嘛,中男主角毒查實好正常啫.不過都係唔好畀同事們知道,否則會畀人笑我有室女病!)

今次個男主角叫李東旭(仲有:1,2,3).雖然唔能夠話完全係我杯茶(佢細過我!>_<~~~),但真係好得囉!!!超鍾意佢把聲,夠厚但又唔會粗聲粗氣.就係佢令我覺得原來文係可以好好聽!攪到我同Sandee依家好認真咁考慮緊係咪去學文!!佢同Yoo Rin sshi講"sarang hae"時,我簡直溶咗...我唔寫咁多啦,怕羞嘛. :P

熱切期待佢下部新戲Strongest Romance!


9 comments:

  1. 點解係英文字幕嘅??????

    個女仔越睇越靚,電視有播冇買碟,有機會問你借,嘻嘻。(不過我又好似太多積住,都係清哂自己啲存貨先算。)

    ReplyDelete
  2. 係呀...英文人翻o架嘛... 三色台剪掉了很多呢.剛在CD店看到,現在只有賣第一部份(頭八集),所以遲些才買吧.現在在聽OST! :D

    周瑜琳(即李多海)在戲外真的很漂亮,腳又長,身材又好!!!真真羨慕!

    ReplyDelete
  3. 唔緊要啦! 難得有咁嘅興緻煲劇, 証明你有空閒時間, 如果功課忙, 都週身唔得閒啦!

    Enjoy it!

    ReplyDelete
  4. haha I think both of us has been seriously poisoned - "韓氣入侵"!!

    Lee Dong Wook is sooooooooooooooooooooooo cute!

    ReplyDelete
  5. 我都睇咗 and 翻睇咗好多碟! 遲 oD寫下~

    ReplyDelete
  6. 巔巔兄,你好d 無?
    嘻嘻嘻...你都有睇??!!好,等你有時間慢慢寫下.

    ReplyDelete
  7. 我都成日煲完戲就迷戀男主角架. 最近咪就係交響情人夢中的千秋王子羅. 以前又迷戀流星花園的道明寺...

    你讀個科, 好深呀. ^^

    ReplyDelete
  8. oh... when i was watching MG1... i really like 道明寺 as well (and then like 言承旭). but the enthusiasm died very soon. :P

    i think your course is more difficult woh... at least it has a lot more things to memorize!

    ReplyDelete