Wednesday, February 07, 2007

暈床浪

繼續放晴.24c(難道春天已到?!)

原來不只我一個人睡得不好會有這種情形!

第一次發生的時候,大概是在綿羊國吧.那天晚上睡著睡著,突然之間醒了過來.頭昏腦脹,耳朵充滿了雜音,好像看科幻片裏那些外星人的高頻率話音一樣.完全摸不著頭腦到底在發生甚麼事,心裏害怕得要死.只記得剛好是側睡,不敢轉身過去看一下身後有些甚麼.其實,也轉不了身.我也攪不清是怕得身體都僵掉了還是有甚麼物體導致,反正清醒的那幾分鐘就一直側著身子.頭勉強可以稍稍往後轉一下.大概是心理作祟吧,還隱約「看到」有兩個模糊的身影在交頭接耳.房間彷彿在旋轉,東西變得像一團暗暗的光影.我還以為真的有外星人來了要來把我拐走,而那些光影就是太空船或是他們的交通工具.不記得是否那一陣子一直看科幻神怪片所以才有此經歷.不過到後來再發生時就大概理解到那是因為睡得不好而產生幻覺.

這情況也有再發生過一、兩次,那是回流之後的事了.大概是太遲睡了吧.一倒在床上,腦袋已經是早早打烊的了,可是突然間卻來個天旋地轉.心裡面只好儘量告訴自己要安靜下來,不要被那漩渦一般的暈眩騷擾.就這樣,暈了一會兒,就睡得死死了.[我平時是不會暈車浪或暈船浪的,但居然會在自己的床上暈床浪!]

睡眠大概也要有規律吧.要按時睡.不能睡太少,也不能睡過多.睡前別看鬼怪片(或聽電台鬼故).最近睡得不太夠,希望不會暈床浪吧.

13 comments:

  1. hi lu,

    小心D,睇落D症狀好似耳水不平衡。通常都會喺身體狀態較弱(譬如唔夠瞓、太攰)嘅時候發作。暈起上黎係郁少少都天旋地轉咁,但係又冇藥醫。Take care:)

    ReplyDelete
  2. x2 with xiaozhu

    我一年幾次架都,係耳水不平衡,多d休息呀!

    ReplyDelete
  3. xiao zhu, aulina: thanks! :)

    嘩,唔講都唔覺係耳水不平衡.等我留意下先...

    ReplyDelete
  4. 耳水不平衡通常有開就以後都會有,暫時都未揾到病因,又冇得根治,睇醫生都係畀止暈藥,或者打止暈針,但都唔會好得好多,都係要暈到夠就唔暈喇。女人多D,但男人都有。好多時發作都會係瞓醒覺,有D日頭行行吓街都會突然黎料,要小心D!所以最緊要都係平日盡量增強自己嘅抵抗力就會好D。大家保重身體:)

    ReplyDelete
  5. 起身時動作不要急, 不要快, 慢慢的起可能會好些.

    ReplyDelete
  6. thank you ah... xiao zhu.
    但係點解你咁清楚嘅?

    vicky:係瞓o個時先會暈暈地,醒o左就無事啦.

    ReplyDelete
  7. 唔駛客氣:)

    細個時我媽媽已經有呢D病症,冇得斷尾。我大概10年前都試過一次暈得好勁。近年來因為多左機會接觸多D病理嘅嘢,自己又注意多左身體保健嘅問題,略識皮毛,好想多D人認真D注意自己嘅身體健康,所以咁長氣講多左。Hope you don't mind.

    ReplyDelete
  8. xiao zhu:很多謝你呀.如果沒你提醒,我也不會想到這是耳水不平衡的先兆,所以又怎會嫌你長氣呢.

    哎呀,我原本今早已經回啦.怎知太匆忙,沒發現原來沒有成功貼上.打了十分鐘的留言就被吃掉了! (因為我打中文很慢...)

    我昨晚問了我媽,因為你提起,我才記得她之前也是會頭暈暈.去看醫生,醫生說有可能發展成耳水不平衡云云.哎呀,可是問了之後,就被她罵了一頓,說我不睡覺.

    我也不想不睡覺呀...嗚嗚嗚~~

    ReplyDelete
  9. HeeHee 其實好多時D阿媽鬧D嘢都鬧得啱嘅,不過通常我哋都係聽完就算,到有事先會醒起阿媽教過或者提醒過。

    ReplyDelete
  10. 我繼續x2 xiao zhu係咪好悶呀?但係真喎,同呀媽炒得最多(我自己喇),但講中最多又係呀媽... 所以我而家都係咁教小肥,講你就聽啦,唔識解呀,總之我知我啱啦!:P

    ReplyDelete
  11. hahaha.. then i'll x3 xiao zhu loh.

    i totally understand. but sometimes 唔順氣 how come mum's always right (well, or 95% of the time). and i won't admit that she's right loh. :P

    ReplyDelete
  12. aulina:

    "所以我而家都係咁教小肥,講你就聽啦,唔識解呀,總之我知我啱啦!"

    其實好多阿媽講嘅嘢都解釋到嘅。我覺得教人(大人同細路都一樣)除咗要講what & how,最緊要係講埋why,咁學嗰個先會容易明白同記得。

    ReplyDelete
  13. >最緊要係講埋why

    this is v important, of coz. otherwise mums will become dictators and would shout "don't ask why! don't argue with me!! just take what i said!!!" :P

    ReplyDelete