Sunday, December 09, 2007

時間太少、電影太多

晴.火災危險警告為色.21C

我發現每次說要看的電影,最後還是沒看.唉,管他的,先記下拉也好.當然,我這等庸俗的港女(甚麼時候變成港女呢...嗯...)只會看blockbusters:

1. 投名狀.老媽看到預告片連連呼喊好暴力.

2. I am a Legend.原來係半喪屍片...

3. 破事兒.那個trailer...哇哈哈,笑死我了.一定一定要看!!!


4. Sweeney Todd (!!! The music is awesome.卡士強勁,有Alan Rickman,當然主角是Depp啦.唉,上演時我不在本都耶...難不成要在台北看?)


5. The Golden Compass (可是爛評不少.Kidman的造型簡直是像從書裡面走出來一樣!)


在電影的官網上還有個daemon速配的小測試.我的叫做Inachus,是一隻猩猩,可是我想要一隻銀狐呀~~不過,在12天之內如果有朋友去give comments(agree/disagree之類的),他就會變身了!


6. Atonement.看起來是很無奈的故事.Keira看起來像一塊板.忘了說,他那條綠色的裙子非常美麗.如果身材豐滿一點,穿起來應該比較好看.

7. 我在伊朗長大 Persepolis.

19 comments:

  1. 謝 lu 的留言,已回覆。

    這陣子這麼多 blockbusters 嗎?我不多看電影耶 = =

    聽說在《投名狀》裡李連杰文戲較多,今年回去應該也會看的。《The Golden Compass》書還沒看啊,應該來不及了。

    Keira 不是一直以來也是這麼瘦的嗎?

    翊充

    ReplyDelete
  2. 不客氣.

    年年blockbusters也多呀.其實有些也不算.時間實在不夠呀.

    trailer裡面沒什麼文戲所以不知道.看到很多殺人場面呢...

    The Golden Compass有些細節我也不記得了.那時候就是知道它會被拍成電影才去看的.

    KN是呀,可是戲裡面要穿薄薄的衣服,更明顯了.

    ReplyDelete
  3. 破事宜又好似幾吸引.

    ReplyDelete
  4. 最想看的是ATONEMENT和ENCHANTED.金城武讓我傷心太多次了,而且TRAILER不太吸引.

    ReplyDelete
  5. uncle ray: 對呀!輕輕鬆鬆的...不過可能又是有甚麼message的吧.

    fax_modem: enchanted...剛去看了trailer.香港的電影網好像都沒介紹,不知道會不會上呢?這種片在HK好像沒什麼市場呢.不過,實在很.好.笑!!!

    投名狀...沒打算看takeshi-kun呢.也很就沒看他的戲了.(對,如果.愛還沒看 :P)他其實算不算是男花瓶??

    ReplyDelete
  6. 金城san是一直打算走演技派路線...好像走不出帥哥的套路就是了。

    ReplyDelete
  7. 咁多齣一定會睇Sweeney Todd! 以前睇過舞台版, 今次有靚仔Depp點可以錯過!

    ReplyDelete
  8. 睇左enchanted﹐超好睇超搞笑﹐係美國票房#1﹐但係一定唔啱男仔睇。

    golden compass同atonement都已經係呢邊上左畫﹐可能今個禮拜去睇﹐呵呵呵~ golden compass係anti-god古仔﹐美國票房可能唔收得。Atonement我等左好耐﹐rotten tomatoes好多好評!!! :)

    i am legend同sweeney todd要係香港睇了。。。i am legend本書既故事好慘的﹐不過電影好似改晒。。。

    ReplyDelete
  9. 另外﹐千祈唔好去睇august rush﹐好唔掂。除非妳係JRM既超級fan屎。

    近來真的太多holiday movies了~~~

    ReplyDelete
  10. 咦~ 我又冇咩邊套想係聖誕節睇添 (速逃~)

    投名狀藍大同冰大好似睇0左. 好似話麻麻~

    ReplyDelete
  11. 冬冬: JRM fan here!!!!! 要睇要睇! ;)

    ReplyDelete
  12. 阿姊: 傷城應該是我看他的上一部戲.實在看不出有何演技來(唉...不會演戲的人講這種話有點兒那個). :P

    MD: Sweeney Todd的歌很好聽!HBC自HP又做癲婆,很入型入格呢.

    冬冬: o個個王子...哈哈哈哈...笑死我啦.

    golden compass係anti-god? how come我睇睇下覺得似係for-god?我好似响某到見過話係同Christianity有關聯呢.哎呀,老人痴呆tim.

    atonement個故仔好慘...KR經常做古裝戲,會被人定型架.

    i am legend...琴晩被奸人所害,睇報紙見到埋個結局tim.你睇左本書??

    HK唔多上august rush哩庭戲ga boh.你上次話好想睇,right?咁咪好失望囉?

    紫熊: 哈哈,無所謂啦.end up 你都可能會睇番一兩齣. :P

    ReplyDelete
  13. 破事兒我睇過本書... 可能d故仔我已經知係講乜添

    I am Legend 應該會睇

    投名狀都應該會

    golden compress 本來好想睇
    因為好鐘意隻北極熊
    不過似乎好悶

    我仲會睇 異獸戰2 law 應該

    ReplyDelete
  14. 破事兒的故事大概不會有很大的surprise,除非twist很多.想看是想看那些artists的interaction. 阿嬌+stephy那個組合...哈哈哈.

    但如果其實最精采的都已經在預告裡面的話,那電影就應該很無聊了. X_X

    golden compass...他們把那隻熊弄得很威武!超吸引的.還有那些會飛的女巫呢.

    異獸戰2?! enjoy la :P

    ReplyDelete
  15. 我其實未睇過 golden compress o既 trailer

    不過poster 隻熊仔好形~~~haha



    異獸戰2?! enjoy la :P
    ^== sorry 我係爛片王~~~ ha

    ReplyDelete
  16. golden compass個trailer o係上面,不過你要有quick time...

    ReplyDelete
  17. 最想睇Sweeney Todd,因為有Johnny Depp!
    Persepolis都想睇,我有晒全套書,覺得好好睇呀~

    ReplyDelete
  18. 破事兒的故事大概不會有很大的surprise,除非twist很多.想看是想看那些artists的interaction. 阿嬌+stephy那個組合...哈哈哈.
    ^== 我諗古古怪怪輕輕鬆鬆個半鐘咁都幾好了

    ReplyDelete
  19. 小球: 咁我問你借,得唔得?原本打算去買...不過又怕看完唔想留.

    baggioonwen: 正是如此. :D

    ReplyDelete