Sunday, December 23, 2007

行頭執輸慘過敗家

天非常的陰.可不可以乾脆點快些下雨?!20C


又再一次證明老人言不得不聽.一分鐘前明明看到有「抵到爛」的電影套票+明信片有售.才剛進入網站要買,卻因為之前跑去按那個該死的1套6款電影名信片連結,之後又因為很久沒有登入而要確認戶口資料... ...就是慢了那一分鐘(應該就是那麼短而已了),卻換來上面的畫面!

要是沒有看到還好,看到了,按進去了,才說賣光了.那是多掃興呀!比今天原本要去看電影最後卻整天在做take home exam更無癮.

YEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!真係好想爆粗鬧人囉.究竟係邊鬼個同我爭?!

10 comments:

  1. must go and see!!!
    my jude law + NP!!!!

    ReplyDelete
  2. 不要不開心ah~
    所有的壞心情都要在今晚消失ah, 因為明天是平安夜啊,要開心盡情的玩嘛, 一口氣的玩至boxing day~

    祝lu聖誕快樂~ ^u^

    ReplyDelete
  3. 默念中:無嘢嘅無嘢嘅好閒啫好閒啫...
    快D做完個exam開開心心抖兩日喇,你幾時再飛呀?

    ReplyDelete
  4. bee: yes, will go see or... wait for DVD. hehe

    達奇‧雞: hehe,算啦,就當是沒用完好運,遲些可以用!

    祝達奇‧雞也聖誕快樂!!

    阿姊: 哈哈...你都好多默唸woh XD
    食飯前交左啦.而家要執我間亂過乜o既書房!!! :P

    ReplyDelete
  5. 冇所謂啦,你都係會買dvd架啦。到時仲多嘢送呀。

    ReplyDelete
  6. yes la... but actually i don't like the dvd box set most of the times. they take up so much space to store. (or they give useless freebies...)

    ReplyDelete
  7. 呀哈哈哈哈哈哈哈!!!!! 真係慘咯~~~

    "YEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!真係好想爆粗鬧人囉."

    爆啦爆啦~~~~~~ 講啦講啦~~~~ 爆咗講咗舒服好多咖會~~~~~~~~

    識唔識吖? 我教妳哩~ 呵呵呵~

    ReplyDelete
  8. 毫無同情心兼夾中意幸災樂禍的LDD: 爆的話,第一個鬧你! :P

    你個d太複雜嘞,我識個d應該夠用啦.

    ReplyDelete
  9. 對於你的遭遇, 我只識講唔好咁勞氣啦.

    路小妹, 聖誕快樂啊~ 唔識係呢度貼聖誕咕添.

    我係聖誕之前已經清掉你給我的聖誕禮物, 下年你都係唔好咁早俾我啦 XDDD

    ReplyDelete
  10. 紫大: 哈哈哈...算啦,啖氣已消. :)

    嘻嘻,係我送得寒酸...下年送大包一點的,咪可以last到聖誕啦.

    ReplyDelete