Thursday, December 06, 2007

誰是誰的電燈膽?

晴.煙霞.21C

結伴去看電影/音樂會/演唱會/舞台劇等其實不一定要找另一半,最重要的還是要找志同道合的.而且有些表演一個人去看也可以.(演唱會就不要了.在龐大粉絲陣容的中心或一雙一對的旁邊,一個人去聽演唱會其實是一大酷刑!)

雖然是這樣說,可是有時候還是會想找人一起去看.於是乎,在尋找「看」伴的過程,是否單身變成一項重要的條件.(因此自己也是用來「攝」時間的好人選.)不是說朋友們重色輕友,只是大家都忙,他們兩人本身見面時間可能已經不多,若這樣為了一己私慾而剝削朋友們的二人世界甜蜜時間實在是罪過.可是也有逼不得已的時候,或者想起朋友可能會有興趣(唉,如果是後者,應該也輪不到我了...),還是會去找非單身的朋友的.不過隨著年歲增長,要找單身的朋友相伴就越來越難了.

最怕的情況是提出邀請後,得到的回覆是:哦,阿男朋友也有興趣哦,我們三個人一起去吧.

嗯,不能說一盤冷水倒頭淋下來.不過,這實在有點困擾.

如果說,還有其他人(譬如說,湊成四個或更多非單數的人數)的話,那我的注意力還可以放在其他朋友的身上.可是,只有三人嗎?不用舉例說明應該也明白吧;不論是多要好的朋友還是會有不方便的場面出現.

這種三人行,到底朋友的男朋友是電燈膽,還是我才是電燈膽?!

23 comments:

  1. 都唔係只係單身要面對嘅問題. 我今次去旅行都係啦, 一開始係幾個女人講話一齊去嘛... 後來confirm四個會去, 跟住其中一個話佢老公都想join, 可以嘛... 咁 ... end up有一個話唔去(diff. reasons... 喎), 宜家就變咗三女一男... 都騎呢架. 我地同佢老公都唔係非常熟.

    ReplyDelete
  2. 我唔會架. 如果朋友叫我去, 我一般都唔會叫埋主人去. 除非對方同我主人都好熟, 佢一定唔會介意啦. 咁呢個就只有我伴娘.

    嗯. 想開文講添. hehe

    ReplyDelete
  3. MD: 咁,你起碼有個七友之一嘛.真係無咁尷.望就望佢唔好嗌交.真係好煩架.

    紫熊: 其實佢同佢男友都係我同我好friend嘅.但次次都係咁就有d無癮,當堂唔知講乜好.

    ReplyDelete
  4. 我和你的想法差不多的說,不過有拍拖中的人怨我不找他們作伴 @@"

    不過,對我來說,找志同道合的已經很難了,更諻論「單身+志同道合」呢....

    ReplyDelete
  5. 我也有這個情況,雖然和朋友及她男友都熟,但要約就一定不會約兩個,本來只是認識她嘛,插多個人來好奇怪,又唔知講咩好,人家獨處時間又唔係多,有埋我係度尷尷尬尬咁,好辛苦的約會...

    ReplyDelete
  6. oh,原來不只我一個人這樣想.我還道是我孤僻怪.

    還有呀,他們又不想想這樣對我(們)也是一種打擊. -___-;

    ReplyDelete
  7. 能逃避嗎,我慣了當那電燈膽……唱唔到添。

    ReplyDelete
  8. haha...你轉key囉.

    不過,這歌你也不適合唱啦. :P

    ReplyDelete
  9. That's why most of the I go alone.

    ReplyDelete
  10. vicky, next time i go with you :P

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. 唏, easy la~ 識番個男朋友咪得囉~

    Or, 搵 o埋靚二佬我, 陪妳去睇咪又得囉!
























    但飛妳買喎~ 唔佳~ ;P

    ReplyDelete
  13. 咦,二佬,你無見到我第一句寫乜?!

    而且,一定唔會搵你啦.
    1. 你咁唔得閒
    2. 我同你應該唔會志同道合囉 *速逃*
    3. 我唔想俾阿尤加利列入黑名單
    4. 你米駛旨意搵我「攝」時間!! :P

    另,你放心,我從來唔會叫人請我睇戲/concert/show ga boh... 你唔駛縮得咁快呀. XD

    ReplyDelete
  14. 仲有阿姊我哩...

    ReplyDelete
  15. 係係係,不過我驚我搵得你多你會嫌我煩.哈哈哈 :P

    ReplyDelete
  16. 其實都真係幾尷尬、幾唔自然架。自己有另一半的其實應該識做囉,最好盡量唔好拉埋另一半一齊去。

    人地約你,又無話想約埋你另一半。如果係嘅,人地會開聲話:你另一半有興趣也一起來吧。

    ReplyDelete
  17. 我近兩年睇陳生都係一丁去,因為朋友堆中好似冇乜邊個好似我咁熱衷......前年同朋友去,佢好似唔係太興奮,但係我就好似發左癲咁又跳又叫,搞到我唔係咁好意思......

    自己一個去都好丫,發癲都唔怕 :P

    ReplyDelete
  18. 我個篇寫0左啦. 我re 你得唔得?

    ReplyDelete
  19. 紫大: my pleasure :)

    閒趣: 正是如此.若是double date又另當別論.不過相約也是很大的學問呢.

    小球: 同感同感同感同感同感!!!

    下次看陳生,一定要叫我!!!!我同你去癲.不過一個人去實在提不起勁呢.而且旁邊的人沒有反應也會很歹勢的. XD

    我這次看得很高興就是因為我有個朋友(3個裏面只有一個... orz..)跟我一起癲.超興奮!如果再癲d,一開始就跳都得!hehe...

    ReplyDelete
  20. Don't worry Lu, I will never do that to you..keke =)

    ReplyDelete
  21. sandee: yeah... you'll probably just disappear totally -___-;

    ReplyDelete
  22. 好好好!下次我地一齊去睇陳生~~~(感動中)

    我今次咪係囉,左右兩邊的人都呆坐冇反應......搞到發癲的我好。突。出。

    ReplyDelete
  23. 一言為定!

    這次其實我想從頭開始跳的,不過旁邊的人(即使我們坐得那麼前,他們還是很斯文的...)很冷耶~要不是後來熱起來,朋友跟我一起跳,我看我也是會看得很無癮!真的好感謝朋友R! :P

    ReplyDelete