Monday, March 02, 2009

包裹到!

OK,這不是一個tag.

不過我今天也收到cr寄來的小包裹喎!平常... 是不會這樣風和日麗的. :P

之前cr已經跟我說有東西寄來要我留意信箱... 居然今天媽媽沒有收信,我一回家也沒發現信箱口插了個小郵包就衝了上樓.

一打開,全部都是好可愛的小東西(好像都在你的博上出現過? :P),全部都是綿羊國的出品喎!有甚麼呢?

- 靚靚環保袋(個設計師都好靚女!). 不過白雪雪,又咁靚... 我唔捨得用噃.
- 可愛的木造磁鐵(話說,其實我還沒去過觀鯨.)
- 牛年郵票 (cr又好細心呢[嗱,這不是那種互相吹捧的博文呀哈!],還記得我有集郵... 留言那裏... 好像我在討呀.呃...)

真的好多謝... 每次收禮物我就很慚愧,因為平常都很少想到要送禮物給朋友(因為超懶惰要想買甚麼,又好怕買了不對/不喜歡... 最後變成家裏堆填區的一份子).

12 comments:

  1. 哈哈~喜歡就好. :P 在blog上都看過,是不是很沒驚喜呢~
    md,不如我都寄啲嘢俾你啦?

    ReplyDelete
  2. 在blog上都看過 > 算不算是驚喜的一種? XD

    ReplyDelete
  3. CR: u r so sweet. 唔洗破費啦...
    唔... 你有咩電影嘢想搵? :)

    ReplyDelete
  4. lu: XD 哈哈哈。好像網購哩~

    md: 我冇咩電影嘢要搵噃,多謝。alliance francaise讀書借dvd唔駛錢架!:D

    ReplyDelete
  5. 我們要來個交換禮物小圈子嗎? XD

    ReplyDelete
  6. 哈哈哈。聽上去很環保。XD

    ReplyDelete
  7. 才不喎... 我們在提高兩國/市郵政的營業額囉 XD

    ReplyDelete
  8. 哈哈,那豈不是讓他們變成了逆市奇葩?

    ReplyDelete
  9. 對呀,就好像那些consumer staples firms!

    ReplyDelete