Friday, June 29, 2007

Do you want A Piece of Summer?

繼續大雨.27C

YES!

所以我決定了要去聽陳老師的演唱會!

好像有點瘋狂 - 昨晚收到的電郵傳單,發貓問P有沒有興趣,今早說好了,中午就買好了票!

而且,比我想像中更快的又回到台北去.你看,我復活節的台北遊記還沒寫完!

哈,沒關係啦,一想起就興奮!這次我一定要... [好像上次太多事情都沒做到,要先做那一樣好呢?]

7 comments:

  1. super envying... I'll wait until I turn 40 - when the kids are all grown up... then I can go places alone again... XD

    ReplyDelete
  2. aulie: hehe... but that's what we were talking about yesterday @ lunch time. one colleague from another team went travelling alone on his own to places like ethiopia, pakistan, tibet, nepal, etc... and so we were grilling him with questions about his trip.

    then the discussion went off tangent and my boss said that he wonder if he'll ever have the chance to go to those places becoz (1) can't go now as his girls are too small (can't bring them nor can go alone) and (2) he's not sure if he's still healthy or brave enough to go by the time they grow up.

    so yah... should take the more adventurous trips when you're young! :D

    ReplyDelete
  3. 我覺得一點都不算瘋狂呢!因為香港這個地方外國大牌一定唔會到.
    我都曾經跟你一樣專程到外地看自己心愛的表演!看一場表演數仟元機票以及住宿,但係一生一次~真係無憾!

    ReplyDelete
  4. 好羡慕...

    別説演唱會

    假都冇...=.=

    ReplyDelete
  5. jan: 其實應該是外國大牌才會來,君不見今年連連來了步姐,avril, arguilera, etc etc... 反而是小眾喜歡的才沒法來.

    不過,說得也是,台北也算近嘛.(就這樣為自己解說了)呵呵呵~

    嬲記: 貴人事忙,有假也放不了吧.不過我近呀,假都不用拿. :P

    ReplyDelete