Thursday, January 03, 2008

買到了!!!


哇哈哈...可能是我平時做得好事多.最後還是讓我買到了! :P

有興趣的要趕快去買啦!

10 comments:

  1. I will go to watch this movie "Blue berries night" tonight.

    ReplyDelete
  2. wah.. vicky!!! no time no see. happy new year :)

    enjoy the movie! hopefully it's good...

    ReplyDelete
  3. 恭喜恭喜!和誰去看呀?
    我打算一個人看...幾抵都無用。

    ReplyDelete
  4. 那就跟你去看囉. :)

    ReplyDelete
  5. 戲味很濃... 嗯,非常深奧的形容詞.看來要自己去體會體會才可以.

    ReplyDelete
  6. 因為佢唔算感人, 但又引起你少少感覺, 講唔出個主題, 不過真係幾好睇.

    ReplyDelete
  7. vicky: 畀你搞到我非常好奇tim.哈哈...等我今個禮拜攞左飛快d有得睇...

    ReplyDelete
  8. lu: 為咗睇吓買唔買到呢個postcard packages... 我地聽日會去UA times睇... 其實有人想去AMC 或 IFC... 早知叫佢買唔到postcard packages就唔好買啦. UA Times 睇戲比較嘈... :(

    ReplyDelete
  9. MD: 網上又買光了?!postcard package好像是網上才有的...

    其實...在H記買OST好像也有送postcard...
    >_<~

    ReplyDelete