Sunday, July 20, 2008

回來了!

酷熱.寶藍色的夜空.29C

再一次證明我是不合格的粉絲,雖然曾幾何時,我的desktop wallpaper一直都是X-Files的logo.連現在已經被棄置的ICQ的音效也是用Moulder和Scully的聲音.(Start-up那一刻用的是主題曲!)

今年會有X-Files的電影居然是昨天在港鐵站看到海報才知道.絕對是很大的shock!(怎麼之前一直都沒有聽說過?!)相隔那麼多年,見到了還是很激動!

I'm definitely going to see it!

[actually, I like the UK poster a lot more.]

5 comments:

  1. 之前睇《破天荒》睇左trailer,立即有好懷念的感覺!!(雖則當年其實冇乜實質追過....)
    最難得係莫探員同埋郭探員都係咁兩個演員做番!好似時光倒流咁呀撞鬼!

    ReplyDelete
  2. 我一路都無見到trailer(the happening個排我就無睇戲),所以個日見到真係好surprised.

    你個陣時應該好細個ja bor...

    ReplyDelete
  3. 我個陣時,好似初中掛....到我真係追劇既時候,x-file已經冇左lu...

    ReplyDelete
  4. 其實,在播的時候我也只是儘量追.基本上頭兩季是沒有看過.說了要重溫說了好久都還沒有行動...

    ReplyDelete
  5. definitely i will go n watch it!! HAHA

    ReplyDelete