Friday, November 24, 2006

大姨媽

微涼.間中有陽光.23C

我唔制呀!

聽晚要出發去旅行,今日大姨媽卻來探訪!


而且,唔只一次係o甘樣啦.對上一次去歐洲時又係o甘.真係想要玩得放心d都唔得. >_<~

其實本來我這個大姨媽就已經唔鍾意按時按候出現.經常都失驚無神,匿埋三五六個月之後突然走出o黎.但都唔使等我難得要放假去玩o個陣至o黎呀嘛.嗚哇哇~無得做spa啦.包埋架嘛...今勻蝕晒本啦.

不過,話說回來,匿埋o甘耐都攪到我有d驚.莫非要令阿大姨媽準時出現就係我要每個月都去旅行?!

4 comments:

  1. haha. I hate that too! Sucks that guys don't have their "relatives" visiting...

    Have fun on your trip though!!!

    ReplyDelete
  2. sandee: thanks!

    mokit: haha... but seriously. guys are lucky in that respect!

    ReplyDelete
  3. 男人有男人既煩惱麻.

    ReplyDelete