Wednesday, August 08, 2007

失蹤半天記

雨大到天都黑了.28C.T1

差點要被列作失蹤少女,也害了大家擔心...

真的很不好意思啦.

詳情...有空後補!

8 comments:

  1. 呀哈哈哈哈哈哈哈!!!!!!! 四妹呀四妹, 妳有渴睡症吖?!

    XDDDDD

    ReplyDelete
  2. 其實只不過係好小好小嘅事, 不過俾啲茂李攪到變咗好似好大件事咁啫.
    it's not a big deal, lu! :)

    ReplyDelete
  3. 搞什麼

    難道你睡了三天?

    haha

    ReplyDelete
  4. LDD: 我是不會氣你的,因為你.不.了.解.我! :P

    MD: 哈哈,說小不小,說大不大.看你是我的誰囉.對我媽來說這是大事呀.不過我們一家都是緊張大師.沒辦法啦.

    嬲記: 哇!你好利害,怎麼然你猜到了? XD

    先讓我寫前幾天的,然後再來寫.

    喔,你有新照片!

    ReplyDelete
  5. "其實只不過係好小好小嘅事, 不過俾啲茂李攪到變咗好似好大件事咁啫."

    頂! 有冇攪錯!? 又係我?!

    我好似係最冷靜得嚟又會打畀佢嘅一個嚟喎!

    ><

    肥 Mad <--- 小心 oD呀妳!!!!!

    ReplyDelete
  6. 上面嗰個: 我話你咩????

    ReplyDelete
  7. 妖! 畀妳攪到連我自己都以為叫茂李!

    XQYZ$#!!X%$@XYYXQXX!

    ReplyDelete
  8. 不要亂對號入座啦. :P

    哇哈哈~愛死你們! (哎呀,好台灣腔tim...)

    ReplyDelete