Tuesday, September 09, 2008

無得諗咁多

陽光充沛.(冷氣也充沛!).32C

突然諗到,其實生仔同買樓一樣,都係無得諗咁多嘅事woh!

越諗得多,越唔敢生/買,之後就錯失晒d良機.

睇吓d人,根本唔覺得經濟會有問題,又或者都重負擔o架,但都夠膽死走去生幾個/買樓,之後又好地地/賺一筆.所以呢...

雖然唔係個個有子女運或者業主命,但始終都係個句,如果想,就要去做,好多o野係無得諗咁多o架.

10 comments:

  1. 嗰時有個洋婦同事問我打算幾時生BB, 我話我未ready, 佢就話呢樣嘢永無話完全ready 喎。

    ReplyDelete
  2. xq: 其實o岩woh... 其實好多阿爸阿媽成日都話"哎呀,我真係唔識做你阿爸/阿媽!"

    前面個同事成日講仔...我覺得似响到講玩具 -___-"

    sandee: 係啦係啦... 我要去買樓!

    ReplyDelete
  3. 係架,我覺得諗緊嘅時候,做緊呢啲嘢嘅人已經好成功咁準備收山了。
    我有個朋友已經生咗第2胎了,佢第1個女已經就嚟升小學了……speechless...

    ReplyDelete
  4. 真係好多事都唔可以諗太多..越諗原來時間已經過左好耐,之後就會諗返點解點解.

    ReplyDelete
  5. 時機岩. 自己條件未必ready. 冇得預知架嘛. 到自己ready 又到時機唔岩. 咁等呀? 等幾耐呀?

    我份人懶得煩. 自己想做咪做. 反正我不嬲黑仔開. 打定輸數.

    ReplyDelete
  6. 好多時都係烏下烏下又搞掂,又或者計到足結果無喇喇有意外。
    人算不如天算,諗都無用。

    ReplyDelete
  7. 炒股我無心機睇實個市…
    睇仔我又無心機教佢…
    兩樣都唔好攪我…
    不過又好多人同我講家吓我大大聲話唔好攪,第時反而可能係多仔婆…哈哈

    ReplyDelete
  8. 好一篇的提醒,有時擔憂得太多到最後就乜都無做過了~不過買樓投資既野真係要量力而為..我都好想買樓自住哩。

    ReplyDelete
  9. 其實只要鍾意細路仔, 就趁早生啦. 橫又係教,掂又係教, 點諗得咁多喎.
    投資就更加唔係一般人可以預計到, 咩都預到, 咪可以預埋金多寶果幾個冧把? 人算真係不如天算架

    ReplyDelete