Sunday, March 30, 2008

好聽!

正因為好聽,所以沒空拍照.況且那枝燈一直照著我們這邊,用我那部傻瓜機,拍出來效果也不會好到哪裡.

他真的把很多歌都改編了,不同的味道,也是很好聽的.

不過就如農夫說的,那些歌,歌迷們不可能跟著唱的,所以我們只好乖乖地坐在那裡聽.於是,嘉賓們(F. Sit + FAMA)的出現和他的moon-walk就變成了高潮位.

噢,我超中意他那句極居感情的"Remember to hit the card~~~"!

不知道他會不會嫌我們不夠熱情?哈!

期待以後更多不同的好音樂.
====

OK, I lied, I did take a picture... before it's started.

Those were some of the glaring spotlights that nearly blinded us, (there was an even brighter one on the stage,) but nothing could compare to how Khalil has shone in his music last night.

====

其他同好:
uncle ray - 方大同演唱會 2008
kitb - 未來演唱會 part one, two, three & four

9 comments:

  1. 你寫得咁快。

    今晚我也去看了,十分的好看。

    ReplyDelete
  2. 寫得好快呢
    成晚唯一要彈既係果d 成日照觀眾既超強光...唔知想點...

    ReplyDelete
  3. uncle ray: 我怕會忘記嘛.

    燈光也做得很不錯.唱暖的時候,後面的燈是太陽的呢!

    我喜歡這種沒有多餘花式的演唱會!

    飯: 是的.我覺得欠帶了一副黑超!

    他...實在很冷耶...

    ReplyDelete
  4. 我有影相,又要尖叫又要揮熒光棒再問中跟住唱,真係超級勁爆忙,哈哈!
    好享受一個由頭到尾聽音樂的音樂會,可以靜心聽他唱歌真感到極之幸福,最後佢彈鋼琴唱love song,真係好正,差d相合埋眼慢慢聽,但又唔捨得唔望佢喎,幾爭扎呀!
    不過我想話我成場rundown都唔記得晒,記得佢唱過乜野歌,但次序亂晒囉....
    真係好正,還在回味中,如果今晚有飛我都想睇多次囉。

    p.s.果盞燈真係唔知想點,睇到眼都盲....

    ReplyDelete
  5. 仲有,佢個台設計真係幾好,有棵樹響後面,睇畫面好似響公園唱歌咁,好得意。我仲以為佢會去果排椅到坐坐添,點知佢淨係坐張絲纖凳.....

    不過佢部琴放果邊,係睇得唔係好清楚囉,佢今次又少彈keyboard喎...

    ReplyDelete
  6. 你坐响fans堆?我地坐响右邊... 其實好想企住聽!不過佢d歌有唔係好upbeat個d...企响到會好怪.哈.

    去佢個site個fans forum...可能有人放飛!

    你有影相?有無上flickr?等我今晚先去望吓.

    其實有幾個位如果影到應該會好靚.不過唔緊要啦,聽歌重要d.hehe...

    你有無掃紀念品?

    不過,阿fi唱something stupid真係唔係好得囉.

    同埋,佢最尾唱到真係就o黎無聲...陰公.

    ReplyDelete
  7. 我坐section 1左手邊,都唔算係fans堆。

    其實佢一出場唱《未來》同《公園》已經好想企起身跳,仲有妹妹呀、love actually、簡單最浪漫都好好跳,原來佢都有幾多upbeat快歌,超正!

    相未放上去呀,今晚先勒。其實個台真係設計得幾靚,一盞spotlight打落去佢彈琴/彈吉他/就咁企響度唱,都係超爆型!!佢唱《忘了美麗》果陣,成個台紅色,加spotlight照住佢,型到震!

    嘩!越講越回味囉!

    我買左《未來》第二版,tee因為我唔著既關係都冇買。

    阿fi就算勒,fama真係好正!6wing同c君兩個扮佢真係超爆笑!不過人地明明好投入咁聽緊好好聽既《南音》家嘛....一出黎就搞到亂晒,哈哈。

    佢今晚都唔知點唱勒....

    by the way,佢扮MJ跳舞真係好有型!不過又係俾盞燈射到睇唔清楚囉..(雖然個打燈變黑白既效果超正!)最正係大家都忍唔住企晒起身睇!好型呀~~~~~~

    ReplyDelete
  8. 我一直都覺得……演唱會是要坐著來聽的……因為我是老人家???

    ReplyDelete
  9. kitb: 啊...fans在你後面啦.

    會想站起來呀.可是其他觀眾太安靜(還是懶惰?!)了...

    超中意未來...依家會响腦裡面不停咁回帶 >_<~

    唔買第二版啦,如果DVD有獨立賣就會考慮.最後我還是買了件tee和this love live(之前未買 :P)

    i know... 但FAMA真係好好笑...我都忍唔住响首咁嚴肅既歌笑左一下...

    aulina: 嗯...好的音樂是會引人擺動身體的! XD

    ReplyDelete