Sunday, March 30, 2008

春風吹

天陰.潮濕.26C

最近食慾不振,但到時到候依然會肚子餓.於是,每天都對「今天要吃甚麼」而覺得煩惱.

是天氣(春天不是萬物皆生,成長的好時節)?是因為夏天快要來,但身型臃腫而感到憂慮?是物價飆漲,連最普通的食物也比以往高出(起碼)二十巴仙?

還是到街上吃得多,發覺吃到的盡是脂肪味精,要不就是貨不對辦,於是越吃越沒癮?

不論如何,遇上這種情況唯有吃少/淡一點當修身好了.

我知道,我知道,要均衡飲食+足夠運動才有用嘛.

8 comments:

  1. 天氣悶熱,不喜油膩,食慾不振很正常,吃素/喝粥囉。

    ReplyDelete
  2. 我都係呀, 仲以為近排撲電影節成日食埋啲垃圾又一餐先係咁. 口都寡呀呢輪!

    ReplyDelete
  3. 呢輪胃口真係麻麻
    同埋...見住d野加價...但係味道差左
    sigh

    ReplyDelete
  4. 阿姊: 平常早餐已經吃粥了... 不過往年春天無此症狀,所以覺得奇怪.嗯...

    md: 啊...食得太多快餐又是不行的. >_<~

    飯: 係囉,份量少左可以理解.但點解連味道都差左架?不能原諒囉!

    ReplyDelete
  5. 應該是太潮濕,令人都提不起勁.

    ReplyDelete
  6. 得閒飲幾杯中國茶嘛. 醒神好多架. 總好過飲汽水啦(雖然我日日都飲可樂! hehe)

    ReplyDelete
  7. 我有飲綠茶囉.

    不過...這種天氣...唉

    ReplyDelete