Saturday, July 17, 2010

今天做了很需要勇氣的事情

現在是大太陽!(可是今早的雨...哇!)32C

好了,很譁眾取寵的一個題目.其實對很多人來說是沒甚麼大不了的事情.

沒有,我沒有去穿耳洞(!),也不是去刺青.當然...嗯,還有甚麼?!

我...


只是...

把前面的頭髮剪成平平的瀏海而已.有多久沒束這樣的髮型?大概上了小學就沒有了吧.

也不為甚麼.純粹貪好玩而已.夏天嘛,不是應該放輕鬆的季節嗎?不過剪下去之前那刻真的會緊張!

我已經能預見將會有很多問題、瞪大了的雙眼、訕笑... 在等着我!

起碼,我媽待會回來應該會笑個不停.

明天要去見朋友,希望不要把他們嚇倒.還有,是在公眾地方相見,你們不要笑得太失儀態!

哇!我覺得剪完之後其實需要更多勇氣囉.囧

15 comments:

  1. ha. i still hv hesitation to go for fringe. but some girls do look good with fringe. i know it signals quite a significant change in *style*

    embrace your new haircut!

    ReplyDelete
  2. (thumb up)
    i like fringes like that! cute! :D

    ReplyDelete
  3. g: some girls at work look really good with the full fringe. i then realized, after having it cut, i was doing a 東施效顰. orz

    cr: i don't think it really fits me though.. sigh...

    ReplyDelete
  4. full fringe..i feel that requires a combined matching look ie. make-up, clothes..
    maybe not that bad :) i often wonder, is there a website which allows us to upload our photos to toy with different hairstyles? i could save us from mistakes.

    ReplyDelete
  5. i know. i was trying to picture myself with the hair but it didn't really work.

    definitely need to have big eyes, which i don't have. i think i can no longer save the step of using mascara and eyeliner when going to work until i grow my fringe...

    ReplyDelete
  6. 我呢生人都剪唔到齊眉瀏海架. 因為天生頭髮曲, 一短就縮上去....

    效果不滿意嗎?為什麼會覺得有人會笑?咁驚訝就一定會0既. 髮型改變大實會架啦.

    p.s 我覺得我係google reader 度收你的feed 好怪. 成日以為係新文過黎睇, 但點知係舊文黎架. 我係你個篇說太貴是不是過份留完言, 先知原來是舊文....

    ReplyDelete
  7. 係... 依家已經縮到癲晒,一陣出門都要吹吹.流汗真係好大鑊.

    笑... 因為睇唔慣.都係熟人先會笑嘅.不過我真係覺得我整咩頭都係樣衰... 算罷 >_<

    google reader無唔o岩呀.因為佢係跟publish時間收feeds.所謂嘅舊文係我之前起左稿但未寫好嘅post囉.同埋我有back date嘅習慣.無唔o岩呀 :P

    ReplyDelete
  8. 你未習慣咋。
    好似我初初好唔中意自己電嘅頭髮。後尾個個都話幾靚,而家自己都覺得,幾好。XDD

    hugs

    ReplyDelete
  9. 哇...好討厭.那個spam又回來了 (怒!)

    cr: 不習慣是肯定的... 而且這個很難maintain.. 嗚...

    現在希望頭髮長快一點呀~~~~~

    ReplyDelete
  10. 我唔敢剪蔭,主要驚熱,同埋額頭生(更多)暗瘡,冇理由一層野遮左就當睇唔到 @@

    lu: 你剪左,就在著衫/化粧上配合,快快快做型女!

    ReplyDelete
  11. 係... 完全唔可以流汗.一流,d蔭就luen晒.呃...

    理由一層野遮左就當睇唔到 > 哇哈哈哈.正有此意.但如果遮d唔遮d,仲核突.

    型女.. 哇.完全唔要求哩樣野.唔好樣衰衰咁出門口就算好了.(今日爆樣衰)

    ReplyDelete
  12. 感覺剪fringe,要髮質好好,即成個頭shiny,才帶到個種感覺。我髮質粗悍,所以都係諗定D @_@

    唯一諗,若剪fringe,可能唔可以戴眼鏡,唔係感覺會好柒。@_@

    ReplyDelete
  13. 同埋唔好luen毛.所以我衰左.

    已經俾剪髮哥哥告誡唔好戴眼鏡出街.哇,咁即係逼我更宅啦.囧

    ReplyDelete
  14. 有個朋友前排都剪咗齊"陰", 不過好快一長就唔知點算... 結果忍唔到手自己修剪! :)

    ReplyDelete
  15. 自己修可大可小架... 真係...

    ReplyDelete