Thursday, January 01, 2009

Khalil rocks!

陽光普照.18C

聽到生是男歌手銀獎得主時,已經高興到彈起來,而且很感動!(難為了坐在我旁邊的那位.)

怎麼都沒有想到居然會拿到金獎.不是認為不值得,只是因為現在許多的獎項都不只因為是否好音樂來決定的.況且獎項不代表一切,有固然好,沒有的話我只能說是你們走漏眼了.但這個獎對於同學,是一份認同,又好比一張通行證,一張出名大學的畢業證書 - 一塊讓大家認識他的踏腳石.

無論如何,真的好音樂,不會因為語言而被歧視或者忽略(這是很多人認為他不是香港歌手的論調!).還說CR2偏心呢.管他的!

謝謝方大同帶給了我們好音樂,帶我們走進了不同的世界.也謝謝903給同學這份recognition,把他的音樂傳開去.

這只是一個開始,希望許多年之後還能看到這個場面!

[圖是領唱作人金獎的時候.領男歌手金獎的照片拍得一塌糊塗... 很忙嘛,又要鼓掌甚麼的.]

17 comments:

  1. 商台總愛標奇立異的說…

    不過頒俾方同學都好丫…起碼我覺得佢有食力拎得起…(唔同女那位嬴家…感覺佢背後的人出力更大…)

    只係古眼神嬴陳醫生真係奇囉…只能說我輸了…真係柏高爭獎力高呀

    ReplyDelete
  2. 沒有沒有,哪裡呢?XD

    我可以在這裡回帶,我覺得某c9 拎咁多獎都係靠首歌...(which 又唔係真係咁正!)
    睇商台頒比ABC都知,「另類」喎,「原創」喎
    古眼神d 歌係播得多過eason,所以等緊佢張廣東碟...

    ReplyDelete
  3. 咁又好玩d囉.如果4台頒的都一樣,不如學台灣啦,整一個金曲獎就好了.不用煩.

    女金呢,其實一開始我好喜歡他,反而今年因為大家都把他捧得太高,又覺得那些歌不太對味,就算買了CD,其實到現在還沒有開.

    古眼神嬴陳醫生真係奇囉 > 絕對係!!!我同隔離位完全係眼都突埋.但觀乎今年903咁播呀古眼神d歌法,又點可能無獎呢.

    不過話說,我其實好中意櫻花樹下. XD

    ReplyDelete
  4. 飯: cc9呢,唱歌技巧似乎是above avg,但演譯好似首首歌都一樣.總不能每一首歌都我歌故我在那樣"ngai"...唱的那個不死,聽的那個都會.

    eason說沒有青黃不接,真的嗎?可能男歌手比較好一點,但女歌手那邊真的好危危乎囉.

    abc... 唔係我中意聽嘅個種.但唔同唔中意就噓人?最多咪變廁所位囉.所以變左一面倒得歡呼聲.但其實歌迷又唔係真係咁多咋woh,起碼比我想像中少好多好多.(大概是因為一飛難求.)

    ReplyDelete
  5. 女歌手真係悶爆…容天后無事無幹拎足6年…囧…(梅姐的紀錄咁樣被破…唉…)

    本來衛蘭ok的…可惜佢老細啲品味唔ok…同側田一齊唔知做乜閃咗…

    再數落去,本來lady k都有潛質…可惜又係佢老細啲口味和觸角太獨特囉…而家k小姐勁騎呢…

    舒漫唱歌不錯…不過黑妹路線有得做嗎?但我寧願見佢多過見苦情版容天后泳兒囉…

    可能…要等gem大個女啦…

    ReplyDelete
  6. 其實男銅+銀宣佈0左個陣, 我係好失望, 我以為方同學冇獎架!我以為佢男銅嘛. 即係唔係我唔鍾意佢, 但一下就金就冇諗過嘛. 男銀, 我覺得只有忠粉才不眼都突埋. 佢今年. 得咩?我唔算唔聽歌, 我知佢有派歌羅. 但我up 唔出佢個首叫咩名.

    你可以拍到好近呀!我用埋望遠鏡都冇咁近 =p

    >>不過話說,我其實好中意櫻花樹下.
    我都係呀. 我係投呢封架!得獎個首其實我覺得麻麻, 我鍾意十字架多d.

    >>女金呢,其實一開始我好喜歡他.
    我又係呀 (做咩我回你留言仲多d? keke) 但今年隻碟我唔buy 係與敵同眠係入耳d. 跑步機上... 我見佢踩住4 寸踭淨係扭到個身, 我好驚佢跌羅.

    ReplyDelete
  7. 冰: 仲有鄭融.其實我都中意哩個.

    好唔成氣候囉.唔好話係唔係diva...係見到佢地出場都驚唔知會唔會走音/pk/走光/講錯野... 同埋大多數真係無乜台型.唉.

    紫:唉~呀~~~~ 其實我講緊女銀(呃,成日記錯佢係女金XDDDD)

    傻啦,如果古生都只得銀,方同學點會無獎?

    但我唔明(當然有偏心成分),點解第一年攞就唔可以係金?難道真係要講年資?排隊等攞獎?唔好玩啦.不過真係驚喜,因為預左最多係銀獎囉.

    可以拍得ok近,但好多noise.可能執完都無用 XDD

    我鍾意十字架多d. >> x2!!!其實隻碟買左我仲未開封.所以只係响出碟個陣聽moov聽左幾次.

    做咩我回你留言仲多d? >> 因為篇野無講其他獎囉 :P

    係與蝶同眠woh... 哩首我都中意boh.

    又話說,其實我對love song只是一般 -___-

    ReplyDelete
  8. 好多女歌手的技巧都比女銀好啦... 佢真係食正條水...我諗佢唔應該定位自己係實力派, 可能我對佢expectation會無咁大, 亦唔會覺得佢咁煩.

    ReplyDelete
  9. 方生得金獎我是有些意外,但也覺得他是有這個實力的。

    ReplyDelete
  10. blue: 對,是被煲得太大了.而且背後那位製作人跋扈非常,對人家稍微不是正面的意見都視為惡意批評/無理指摘,連帶女歌手也被人討厭囉.

    uncle ray: 對呀!

    ReplyDelete
  11. 女銀隻碟…由頭到尾我最愛係《17度》…歌詞無咁堆砌…
    講社會話題當然好(唔通吓吓情情愛愛傷春悲秋好…),但變咗堆砌囉而家…

    ReplyDelete
  12. 我又不太喜歡17度boh... 女銀唱得好不自然呀~~~

    怎樣找一個平衡點呢... 大學問呀!

    ReplyDelete
  13. 等方生開騷啊!!!
    講開又講, 尋日叱吒另一驚喜係Gem, 短短唱幾句已夠晒搶, ad-lib有功力。睇好佢過多幾年做本土巨肺。

    ReplyDelete
  14. 二月會去上海,你要去嗎? XD

    不知道如果他在紅館開騷會是怎樣的呢.可能在arena開更好?不過太遠了.

    GEM其實很不錯,唱live也算很穩定!這個妹妹仔竟然不會怯場,是注定吃這行飯了.希望他好好努力啦.

    ReplyDelete
  15. 忘了說,以後可能會更難買他演唱會的票,因為喜歡他的人越來越多了!

    某CD店已把他的橙月由85 > 105!!! (其實我去買的那天覺得... 為甚麼會比大頭fi的便宜就覺得很那個了...)

    ReplyDelete
  16. 係啦, 某製作人成日以為自己有heart大晒, 咪即係好似d歌手成日話自己難做難做, 大佬呀, 你咁有heart, 唔係想做好d咩? 想做好d, 聽下人意見又唔得?

    話實阿某製作人都係食正條水, 佢其實咪又係無料到...

    ReplyDelete
  17. 咁某製作人有無料/有幾多料我唔知道啦(叫我做我當然無能力做到),但有哩個idea都係好唔錯.(抑或係好彩?)但我有懷疑,响香港聽歌到底有幾多人會因為個concept好而特別留意/中意?

    成日話香港樂壇淨係得情歌,但非情歌做左出黎又覺得堆砌... 係咪我ngo gor?!

    ReplyDelete