Wednesday, January 21, 2009

搜尋關鍵字(二) - 怎麼辦(?)篇

天還未黑.22C

如果有腳毛怎麼辦?(剃掉!用蜜臘!如果有錢又有膽,就去做雷射囉.其實,隨便去翻一本時裝美容雜誌都能找到答案.這是已經講到爛的話題.)

長了眼挑針該怎樣?(看醫生啦!!!還上網?!)

新鞋/converse刮腳又應該怎樣處理?(我也好想知道.)

室女病又是甚麼?(幹嘛不直接去wiki?!?!)

網絡世界的資訊豐富得確實是可以無窮無盡地去找.可是找的時候多加幾個字可能會找到比較貼近想要的答案.何況誰要在自家的blog上面說我怎樣脫腳毛呀?(我這裏又不是美容blog...雖然還是有人會寫這種事,而且寫得很詳細.)

我想說的是,你們想找上面的那些資料,大概我這裏不會有你想要的.進來了可不要有貨不對辦的感覺.我根本就沒有說過我這裏是開心大發現,或者我是曾Sir的傳人呀.

* 藍色的是search keyword.單用那些詞去搜... 我想應該是要問怎麼辦吧?還是你想要看人家訴苦的慘況?!

- 被外國同事惹毛了滿腹牢騷中

9 comments:

  1. 誒呀~~~笑死我了!lmao...
    不要理你那單細胞的外國同事了啦~

    刮腳就貼多幾個易理妥囉,我都是這樣而已。:D

    ReplyDelete
  2. 哈哈。

    新鞋/converse刮腳又應該怎樣處理?>> 許多人都想知道吧?不過我發覺有幾次感到刮腳是因為自己的腳跟乾,抹點潤膚露刮腳情況竟得到改善。

    ReplyDelete
  3. 其實我以前是有讀過處理方法的,好明顯是已經忘了.

    那兩個外國同事剛接手,我也不應該那麼不友善,可是真的逐忽逐忽咁同我要o野,好想"煉"死人.好彩唔係超趕,話係有d buffer.如果唔係真係惡多兩錢.

    sandee: yes... there are actually more to come. sigh.

    ReplyDelete
  4. 居然投訴咁頂癮呀...真係世界變囉。
    搜尋莫非係blogspot專有?我個邊無呢D野wor...

    ReplyDelete
  5. 阿姊: 無投訴啦... 純粹個人猜測他們在找到某篇博文後的反應二一. :P

    搜尋 = search... 就是那些從阿虎,谷大神那些地方找到這裏而已.

    ReplyDelete
  6. 腳毛......哈哈哈~
    有腳毛的話燒左佢就一了百了囉哈哈~

    ReplyDelete
  7. 即係逐d 逐d問你要又唔一次過問晒嫌你唔夠煩果d?
    哈,我以前都有試過好嬲,不過諗諗下佢地可能真係唔知要d咩,下次問返佢地要咩,節省大家時間,大家開心
    唔好躁啦~

    ReplyDelete
  8. 係! 仲要係問d我已經俾過嘅野...
    我都明佢唔想,其實加上時差,咁做真係一d好處都無.不過都係覺得佢地係第一個月接,我應該要寬容d啦..

    其實佢d request regular得來又唔完全係regular,所以一定要佢地個個月email o黎囉.

    其實有另外一個仲衰,次次都係咁.仲要d request勁煩.雖然唔係次次揾我,但我一見到佢d email都已經想delete... 唉.

    ReplyDelete