Monday, May 21, 2012

甩肺

陰天.大風.26C [完全忘了日環食這件事!]

純粹是一篇排毒日記.

原來上次咳成這樣已經是兩年半前.沒寫下來還真的都忘了是甚麼時候的事情.

要不是心口粒粒蔓延到左邊(肺經地區),不然我會懷疑我染上了肺癆.(我不要做允熙呀!)

剛才有一下感覺到有那種恐怖痰要湧出來(因為喉嚨很癢),於是急忙捂着嘴巴衝進洗手間.同事們該不會以為我是[懷孕]要去嘔吐吧.囧囧囧囧囧

哎呀,廢物通通快點清出來,我咳到胸口痛死啦.

10 comments:

  1. 而家係2012年啦,唔係緒方大夫…或允熙姨咁要去花旗國醫病的啦…
    oh…保重了…

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我依然覺得允熙姨去花旗國醫病係一個bug!

      唉... 希望兩三日搞掂.要早d zzz先得.
      .\/.

      Delete
  2. Replies
    1. oh thanks :)
      have not seen you in ages, how have you been?

      Delete
  3. 今日見好D未呀?
    飲唔飲得羅漢果菊花?
    我上次熱咳,飲咗都OK架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無呀,都仲係一堆痰係心口咁囉.
      無計... 希望快d咳晒佢地出黎!

      Delete
  4. hope you get better, not sure if you can get buckleys in HK
    http://www.buckleys.com/index.html

    ReplyDelete
  5. Lu,保重呀!有沒有試服避x咳?真的很有效!通常服後三數天便痊癒了,至少我是啦!

    我後面的同事不停咳,我也買了一樽迫她吃...........hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,多謝你嘅提議.你同事可能都好多謝你送佢樽藥喎!

      Delete