Thursday, May 03, 2012

聞歌起舞

個天黑過墨汁!28C

耳機突然傳來首好醒神嘅歌,原本已經烏sir sir嘅我,差d跟住唱埋一份.[欸,隔離組阿娘同阿伯都仲係度.囧]

其實上次去R家看K-Pop時(怎麼去人家是去看電視?!囧)看過他們的live,因此可能已經入左腦.


於是順路找MV來貼啦.先第一次睇清楚另一個主音個樣,那次看K-Pop,主要只看到沙聲主音的近鏡.(欸,加上,抱歉,我一直只知道有容和xi.)

好.靚.仔! [好明顯有人做到癲左.另,某博友,可以放心我唔會同你爭容和xi啦~]

哇,馬上精神為之一振,今晚做到12點都毫無怨言了.[欸,各位老闆可以考慮用這個來鼓舞下d靚女職員來OT乎?!]

極度花痴地去繼續開工.囧

2 comments:

  1. 都留給我﹗﹗﹗﹗(anjell我ignore了李小弟了?)

    cnblue應該係睇《美男》的最大發現…(despite某人歌聲很優美)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好好好,都俾你.分半個某人俾我喎,不過. (我地在買魚...嗎?)

      我睇個時,佢先要出道,所以完全俾我無視左.男二個角色... 我真係好討厭 XD

      咁你係咪應該去煲《你為我著迷》呢.聽說容和xi大賣萌,只是我很不喜歡美男囉.(但男二是個大叔... 我看douban上這樣說,忍不住笑了.哇哈哈哈)

      Delete