Saturday, January 07, 2012

紫色

陰.寒.15C

其實我並沒有很喜歡紫色.可是翻開衣櫃,卻有不少紫色的衣物.

那是因為買的時候,顏色選擇不是我很不喜歡/穿不起的,就是只有黑色、黑色和黑色.

為了增加衣櫃的色彩(或生氣),最後往往選了紫色.

深紫色、粉紫色、灰紫色... 於是積存了不少.

可是那並不是我的原意呀.

4 comments:

  1. 我最了黑就係白唔係就係藍再不就係灰…好少鮮色的…
    夏天倒有幾件紫色衫…浪漫(丁丁MODE)呀紫色~)

    ReplyDelete
  2. 其實我多數都係黑灰藍.雖然最後着返都係哩幾隻色,但買個時總會諗買下哩幾隻以外嘅顏色啦.

    ReplyDelete
  3. Give me Five! 我也是黑色的忠實擁護者!雖然也有買過鮮色的衣服,但最終看不慣,頂多只穿一兩次.

    我今年夏天在mango買了一件橙色的恤衫(!),同事說我像一個會走路的Sunkist Orange!!!唉,算了,反正不貴,就讓它長眠衣櫃.....

    ReplyDelete
  4. 我都有橙色嘅衫架!有時候着左都覺得人精神d,無咁殘 :P 不過running orange (仲有香蕉)哩個係我媽同我嘅笑話,所以聽慣就唔理咁多!

    我有次買左件鮮黃色嘅top,無為意公司嘅櫃門都係鮮黃色.着左返去俾同事話,哇,你同d櫃門咁襯嘅!之後就唔着啦.哼!

    ReplyDelete