Friday, August 28, 2009

我們適合一起去旅行嗎?

酷熱天氣警告現正生效.陽光充沛.30C


你的各項指數:
牧羊人基因:5.7
難搞DNA:2.4
猶太血統:4.2
失控指數:3
最近興起玩的遊戲,蠻有趣的.最好笑是特徵的「名字」.

「牧羊人基因」... 哈哈!居然我最高分的是這一欄(相對來說啦),我還以為會是「猶太血統」呢.其實也不知道有多少是逼出來的.可是我是路痴呀,跟着我走可是要多走點路的.實情是,一要我記住左轉右轉右轉再左轉這等指令的時候,大概在轉完第一次,我魂就已經飛走了.所以還是不要口述,給我一張簡單的圖吧.

4 comments:

  1. my "牧羊人基因" is 6.2. XD

    ReplyDelete
  2. haha.. i know XD

    but it's not that reflective for me, coz i got lost all the time XDDDD (but i do make ppl leave before it gets dark and start herding them.. hahaha)

    ReplyDelete
  3. :P i get lost too. XD that's why i always keep a map in my bag all the time if i'm travelling too.

    ReplyDelete
  4. haha... that'll be really heavy!

    i usually look it up before i go, kinda weird to walk while looking at the map. well, maybe i can pull it off pretending to be a tourist XD

    ReplyDelete