Wednesday, March 31, 2010

「抽的不是煙,是寂寞」

晴.空氣混濁.25C

「有啲嘢又唔使一次過做晒嘅.我哋又唔趕時間.」

- 張志明,《志明與春嬌

可能係我白痴,但一聽到哩句,哇!暈晒.但我覺得好多女仔一聽到哩句/類說話,真係之後乜都肯制.就係咁,俾人氹咗落疊.

所以之後解話,梗係幻滅啦.(不過真係好爆笑.到家陣都仲係覺得好好笑.)唔怪得春嬌志明PK嘅噃.

p.s. 其實個tagline好cliche同矯情.但我諗唔到用咩起題,將就吓.

p.p.s. 嘩.余文樂個角色都算討好,雖然啲「唔知想點」嘅行為真係令人想殺咗佢.同埋,真係靚仔.(繼續暈咗.)

p.p.p.s. 個soundtrack好正,同套戲好夾.我要去買碟!!!(如果會出的話.)

[圖片取自trailer + 官網]

2 comments:

  1. 同埋,真係靚仔--:D
    我都覺得佢好靚仔!!!

    ReplyDelete
  2. 係!
    遲d都係要買返隻碟先得 XD

    ReplyDelete