Thursday, April 05, 2012

要麻煩別人總不能要求多多

好大霧.有下雨嗎?23C

冷便當, originally uploaded by akaneantares.

我媽在家的話,廚房於我是禁地.所以這幾年他不用去探親(因為阿親已經回來了嘛),我就少了自己獨住一頭半個月的日子,也就少了煮飯的機會.長時間不煮飯,(對我啦)是會手藝生疏的(而且東西 - 鍋子呀,食材呀)都會找不到.我發現我這次煮的東西都好難吃呀.嗚~~~

不過我想說的是,上班是齋期的話,那頓午飯實在是令人頭痛的事情!(又講?唉呀,好悶呀.)其實如果能帶飯,少了左想右想還想不出吃甚麼的煩惱有多好.可是呢,這個煩惱就會落在我媽身上.那可不行.雖然說跟老媽撒撒嬌,說要帶飯,對他來說可能是手板眼見的功夫,可是畢竟是要多做的事情嘛.(其實我媽也很怕齋期,每次都說想不到要煮甚麼呀.)再說,跟那天晚上吃的多煮一點留起來不同... 是真的要再另外煮喎.(然後下一天又再煮另一些齋... 光這樣連我自己也覺得煩呀.)

於是呢,我從來都不敢說我要帶(齋)飯(除了前幾年在排毒,幾乎天天是青菜+白飯的這樣帶).

又於是呢,昨天在廚房裏做了半天實驗玩了半日煮飯仔,就在煮好晚餐後(已經雷鼓大響),趕快多做一個菜好讓今天中飯有著落.然後今早一睡醒,馬上衝去廚房煲飯.

當然媽媽也是會甘心情願的幫我做(其實他之前就是這樣),可是不忍心呀.

又,雖然是冷的便當(其實我寧願不要叮囉),可是樣樣新鮮~~~ 加上自己做的,特別好吃.(<- 沒良心!) [哇,不過呢,怎麼會挑到那麼老的牛蒡呢.比我還要老老老老老老老老老老老呀.]

4 comments:

  1. 我都係,唔鐘意食叮叮野。
    想問吓呢,牛蒡係點煮架?
    係咪削皮切絲炒就得?要唔要先過過水?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我跟嘅食譜,佢話唔好批皮,因為d皮最有營養.用刷(我用牙刷)洗乾淨就得.然後切絲,泡水... 泡完"鯨"乾水先炒.

      不過我要問下我媽.. 究竟我個d係炒得唔夠定點.我媽炒得好食好多囉.

      Delete
    2. 我睇電視, 日本人教用錫紙去洗個皮, 一路沖水, 就得架啦!

      Delete
    3. 哦,係呀,我都有聽過哩個講法... 不過我家無錫紙.囧

      Delete