Wednesday, July 08, 2009

薄暮

好大個月亮.29C


這兩天天氣大好,四、五點了,陽光依然普照,彷彿中午天一般,讓人好生錯覺遲遲不覺得該下班回家了.可能是因為這樣,昨天拖到了好晚(回家還要挨罵),今天工夫大致都差不多了,就決定早點回家.

其實上個禮拜有天更早下班,那天天色更亮一點,照片更好看.只是電話記憶卡不知怎地存不了檔,而且是回家了才發現.

因為一年如斯的好天氣難得,每次都會忍不住隨手拍一張.不過應該不會有人在巴士站那裏認出我吧?

13 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Renault: aiya.. 怎麼把comment刪掉了. :(

    不過那個時候可能比較尷尬,在走廊不開燈可能真的很暗吧.只是... 那裏真的有人走嗎?

    cr: 謝謝.有讓你回家的衝動沒?

    ReplyDelete
  3. 返到香港就覺得……好熱……
    竟然住慣左倫敦tim……

    ReplyDelete
  4. 欸... 唔駛你住慣左倫敦... 我地個個都覺得好.熱.!

    ReplyDelete
  5. 住慣左倫敦就尤其覺得熱嘛……

    ReplyDelete
  6. :P
    不過歐洲如果heat wave的話都唔係人咁品,仲要無冷氣. :(

    你舊年夏天都係响london?好似都好熱喎.

    ReplyDelete
  7. 我舊年九月中先去,其實已經開始涼
    不過我返來之前都開始熱,只係唔會咁潮濕,所以無香港咁攞命……

    ReplyDelete
  8. 怎麼覺得你好像去了很久 XD
    回來好好適應囉.既然回來了也沒辦法.

    唸完了還是還有一年?(老人家...記性差呀)

    ReplyDelete
  9. 其實呢...我係讀一年Diploma + 一年MSc
    其實呢...我可以讀完一年就走人

    所以而家就試下搵野做,搵到就可以考慮下唔返去...不過好似根本無mud 工...

    ReplyDelete
  10. icic.. 反而會收到美國那邊有些蠻有趣的posting... 會打算在英國工作嗎?

    ReplyDelete
  11. 睇情況啦……我都唔知……邊度有好工就去邊度啦……

    ReplyDelete
  12. good luck la gum.. :)

    ReplyDelete