Thursday, October 25, 2012

白髮初現

晴.煙霞.26C

雖然明白白頭髮跟年紀大沒有絕對的關係,(不是藉口喎,以前中學時就看到有同學好多白頭髮了...)但在刷牙的時候貿然從鏡子裏看到有條頭髮閃閃發光,心裏還是揪了一下.當然,第一個反應就是... 否定!那不過是反光而已!!!但當把整條頭髮抽出來看的時候,確定了是真的白髮而不是反光的時候,還是難過了一下.(以前有部分變白的,一整條是白的真的是第一次見到.)

扁着嘴跟老媽說,誰知還被訕笑了一番.說他在我這個歲數的時候正值青春之時(!!!),怎麼我已經長白髮了.嗚~~~(明明記得我很小的時候,他已經長了不少的喎.)然後就被教訓說:看你還敢不敢這麼晚睡!?

一整條這麼長的頭髮要變白應該要一段時間吧,還是真的會一夜白髮?!會不會還窩藏了其他嫌疑犯?呃.

8 comments:

  1. 下?
    你而家先第一次見白頭髮!?

    (我第一次見自己有白頭髮應該係十幾年前...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我... 係唔係應該當哩個係安慰/compliment? XD

      咁我一向唔多用腦嘛,咪無白頭髮囉.

      Delete
    2. 讀書果陣要搵個未有白頭髮既同學都難 (講緊中學)
      雖然係咁講,第一次見到時都嚇親...

      唔關事啦後面果句
      不過好似話同水質都有D關係,同埋係香港壓力大D係容易D有白頭髮

      但而家先有嘛...

      Delete
    3. 我無預佢咁早出現!!!

      水質 > 這個第一次聽到喎.

      雖說中學同學有,但又唔係咁多,都係一兩個.大學同學,都好似得一個咋.

      唉,都係要早d訓同訓好d先得.

      Delete
  2. 我中四五時第一時見到有完整一條…跟住一個玩得好熟的miss說壓力是一大元兇…所以我就很放心了…囧﹗哈哈哈…

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係點安慰都無可能減低個打擊 XD

      只要唔好再俾我見到其他就得!!!

      (其實我第二日係同一個位又見到另一條.嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚)

      Delete
  3. 我都有一次見到我的第一條, 大受打擊! XD
    唔知拔定唔拔好, 最後被我妹拔了...囧

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁之後係咪真係生得好快呀?

      Delete